מה זה אבטחת מידע לעסקים?

$(function(){setImageBanner('170fbcac-85dd-4689-8a46-8605e37452ff','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

ככל שהאקרים מתחכמים יותר, הצורך להגן על הנכסים הדיגיטליים ומערכות הרשתות שלכם גדל עוד יותר. נכון ששירותי אבטחת מידע לעסקים עשויים להיות יקרים, אבל פריצה למערכות המחשוב עולה לארגון הרבה יותר.

אבטחת מידע לעסקים

חדירה מאסיבית לרשתות עלולה לסכן את המשך ההתנהלות של עסקים, וצוותי אבטחת מידע לעסקים מכינים תוכנית תגובה לאירוע ככלי לניהול סיכונים להשגת שליטה במצב.

מה ההבדל בין אבטחת מידע לעסקים לבין אבטחת מערכות מחשוב?

למרות ששני התהליכים נשמעים דומים, הם מתייחסים לסוגי אבטחה שונים. אבטחת מידע לעסקים מתייחסת לתהליכים ושימוש בכלים במטרה להגן על מידע עסקי רגיש מפני פלישה, ואילו אבטחת מערכות מחשוב מתייחסת לאבטחת נתונים דיגיטליים, באמצעות אבטחת רשת מחשבים.

האיומים על אבטחת מידע לעסקים עשויים להתבטא באופנים שונים. איום נפוץ הוא החדרת תוכנה זדונית אשר עשויה להופיע בווריאציות שונות ולהדביק מערכות מחשוב, כולל:

  • כופרה
  • תוכנות ריגול
  • וירוסים.

מה מציעים שירותי אבטחת מידע לעסקים?

שירותי אבטחת מידע לעסקים מונעים איומים זדוניים וחדירות אפשריות למערכות המחשוב של העסק, שעלולות להיות להן השפעות שליליות עצומות על הארגון שלכם.

כשאתם נכנסים לרשת הפנימית של החברה שלכם, שירותי האבטחה מסייעים להבטיח שרק משתמשים מורשים יוכלו לגשת ולבצע שינויים במידע רגיש שנמצא במערכות. אבטחת מידע לעסקים מבטיחה את סודיות נתוני הארגון שלכם.

סוגי אבטחת מידע לעסקים

הסוגים השונים של שירותי אבטחת מידע לעסקים כוללים:

אבטחת רשת

אבטחת רשת משמשת למניעת משתמשים שאינם מורשים או זדוניים לחדור לרשת המחשבים של הארגון.

השירות מבטיח שמישות, אמינות ושלמות ללא פשרות. סוג אבטחה זה הכרחי על מנת למנוע מהאקרים לגשת לנתונים בתוך הרשת, ולהשפיע באופן שלילי על יכולת המשתמשים שלכם לגשת לרשת או להשתמש בה.

בטיחות אינטרנט

אבטחת אינטרנט כוללת הגנה על מידע שנשלח ומתקבל בדפדפנים, כמו גם אבטחת רשת שכוללת יישומים מבוססי רשת.

הגנות אלו מיועדות לפיקוח על תעבורת אינטרנט נכנסת לאיתור תוכנות זדוניות כמו גם מניעת תעבורה שאינה רצויה. הגנה זו עשויה להתבטא בהתקנת חומות אש, ותוכנות נגד תוכנות ריגול.

אבטחת נקודות קצה

אבטחת נקודות קצה מספקת הגנה ברמת המכשירים, כולל:

  • טלפונים סלולריים
  • טאבלטים
  • מחשבים ניידים
  • ומחשבים שולחן.

אבטחת נקודת קצה מונעת גישה של רשתות זדוניות למכשירים של הארגון, וסיכול הסיכון. הגנה מראש מפני תוכנות זדוניות ותוכנות לניהול מכשירים הם דוגמאות לאבטחת נקודות קצה.

אבטחת ענן

יישומים, נתונים וזהויות משתמשים עוברים לענן, כלומר, משתמשים מתחברים ישירות לאינטרנט ומוגנים באמצעות אבטחת מידע לעסקים.

אבטחת ענן מסייעת באבחת השימוש ביישומי תוכנה כשירות ובענן הציבורי. ניתן להשתמש במתווך אבטחת גישה לענן, שער אינטרנט מאובטח וניהול איומים מאוחד מבוסס ענן.

אבטחת יישומים

עם אבטחת יישומים, ניתן לקודד יישומים בזמן יצירתם כדי לספק אבטחה מקיפה ככל האפשר, כדי להבטיח הגנה מפני תקיפות.

שכבת אבטחה נוספת זו כוללת הערכה של קוד האפליקציה וזיהוי נקודות התורפה שעשויות להתקיים בתוכנה.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה