מכירת מנופים - המדריך שיעשה לך סדר איך למכור נכון

$(function(){setImageBanner('e7243d9e-49df-4d9c-9c09-ba163d82b3d0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

במהלך השנים האחרונות, נמצא ענף הבנייה במדינת ישראל נמצא בתהליכי צמיחה, התפתחות ושגשוג וזאת נוכח העלייה בביקוש לפתרונות דיור איכותיים. אחד הכלים החשובים והמרכזיים בתחום הבנייה הינו מנוף עגורן צריח. השימוש במנופים בתהליכי בנייה, מאפשר הרמה ונשיאה של חומרי גלם, כלים כבדים וגדולים לגובה רב, מה שמגביר את קצב הבנייה ומספק יעילות בעבודה. כל מה שרצית לדעת על מנופים למכירה עכשיו בכתבה.

https://www.freepik.com

הפעלת מנוף מחייבת מומחיות וניסיון מקצועיים ובמידה ואתם מעוניינים למכור מנופי הרמה, הרי שחשוב להדגיש את היתרונות שהמנוף מספק ללקוח ולהעניק ללקוח ייעוץ מקצועי וטיפים נכונים לפני הרכישה.  הדרך הנכונה, הטובה והמוצלחת ביותר למכור מנופים היא להבטיח כי צוות החברה כולל מומחים בתחום שידעו להתאים את סוג המנוף לצרכים שלכם ולאופי הפעילות של הלקוח. הדגש החשוב ביותר בהליך השיווק ובתהליך המכירה של מנופים למכירה, הינו לדעת כי צוות החברה כולל מומחים מנוסים בתחום שיוכלו להבטיח ולהוכיח ללקוח הפקת תועלת מקסימלית ושדרוג מלאכת הבנייה מבחינת קצב ואיכות העבודה וכן אפשרות לקידום מספר רב יותר של פרויקטים במקביל.

טיפים למכירה נכונה של מנופים לבנייה

  • מתן הסבר ללקוח לאחר שקלול כל הפרמטרים וההיבטים הרלוונטיים לו וזאת על מנת להראות כי המנוף שאתם מציעים יספק לו את המענה היעיל והאיכותי ביותר לאורך זמן ויתאים למגוון רחב ככל הניתן של פרויקטים.
  • התאמה מדויקת ואישית לצרכי הלקוח - את המנוף יש להתאים לאופייה של מלאכת הבנייה וזאת לאחר שאתם מספקים מענה לשאלות החשובות של הרוכש: האם אזור ומרחב העבודה הינו פתוח לחלוטין או מוגבל? האם נדרש חופש תנועה רחב במיוחד? מהו רדיוס העבודה? וכו'.
  • הצגת מגוון רחב ככל הניתן של סוגי מנופים המופעלים בשיטות שונות. ישנם מפעילים המעדיפים לעשות שימוש במנוף המשלב כמה אפשרויות שליטה וחשוב להציע את המנוף היעיל ביותר בהתאם לשיטת התפעול והבקרה המועדפת על הרוכש והמותאמת בצורה הטובה ביותר לסגנון העבודה ולצרכי ההפעלה שלו.
  • מכירה נכונה של מנוף לבנייה, נועדה להבטיח ללקוח שימוש נוח ואיכותי לאורך זמן רב, שכן מדובר בהשקעה גדולה. אורך החיים של מנוף ויהיה זה האיכותי ביותר, הינו מוגבל ובשלב כלשהו נדרש לתקנו ולהחליף בו חלקים. משום כך, הקפידו להציע ולהבטיח לרוכש גם שירותי תחזוקה ותיקונים באופן שוטף, על מנת שזה יהיה שקט כי בכל מקרה ומצב של בעיה עתידית, הוא יזכה לקבל מענה מקצועי ומיידי. שירות תיקונים הניתן על ידי טכנאי מיומן ומומחה שעבר הכשרה מקצועית מתאימה מעניק
  • ערך מוסף רב ללקוח ו מומלץ לבדוק מראש מהו זמן ההמתנה הממוצע עד לקבלת השירות ועלותו כלולה בשירותי האחזקה השוטפת.

פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בענף הבנייה – יחד נבנה עתיד!

חברת סקייליין עגורנים וטכנולוגיות בע"מ, הינה החברה המובילה בתחום עגורני הצריח בישראל מבחינת מגוון ומספר הכלים שהיא מציעה ללקוחותיה ומבחינת האפשרות לספק פתרונות מקיפים בהתאמה מדויקת לכל לקוח ולכל פרויקט. צוות החברה כולל מומחים בכירים בענף המנופים המציעים פתרונות לכל צורך, תקלה ובעיה בזמינות של 24 שעות ביממה. צוותי החברה מונים טכנאים מיומנים, מסגרים, מהנדסים בכירים, צוותי פירוק והרכבה, חשמלאים מנוסים ועוד. אנו מציעים לכם מעטפת שירותים רחבה ומקיפה בתחום הבנייה הכוללת: השכרת מנופים, שיפוץ, תיקון, אחזקה והשבחה של מנופים, שינוע והרכבת מנופים, ריתוך עגורנים, חלקי חילוף והשכרת ציוד היקפי משלים, מתן ייעוץ אישי לקבלנים, מהנדסים ויזמים ללא תשלום ועוד.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה