ניתוח הקטנת חזה – כי לא כולן רוצות הגדלה

$(function(){setImageBanner('61f9623e-aa41-410b-98f1-2ddb1373be89','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

נדמה שכולם מכירים את ניתוחי הגדלות החזה, בעוד שניתוח הקטנת חזה נשאר פחות מפורסם, פחות ידוע, ומכיוון שכך גם פחות נגיש. נכון, אנחנו שומעים את מי שהכי רועש, ורואים את מה שהכי בולט, אבל יש שם בחברה נשים רבות הסובלות לאו דווקא מאי עמידה בציפייה החברתית שיהיה חזה גדול, אלא להפך – עמידה עודפת בציפייה, עם חזה גדול מדי שיוצר אי נעימות, פיסית ורגשית כאחת. חשוב שנשים אלו ידעו שגם להן יש פתרונות ברפואה האסתטית, לא רק לאלו שרוצות להגדיל את החזה שלהן.

הרמת חזה

ניתוחי הקטנת החזה נפוצים אומנם, אך לא כמו הגדלתו, ולעיתים לא מאותן הסיבות. בעוד שנשים רבות בוחרות בהגדלת החזה שלהן בכדי לפצות על אי-עמידה באידאל היופי, ובעקבות כך דימוי גוף שלילי למדי, הרי שאלו שבוחרות להקטין את החזה יכולות להגיע עם בעיה גופנית רצינית – של כאבי גב כרוניים, מיגרנות עקב לחץ צווארי, ואפילו פריצת דיסק בגב העליון ומנח גוף לא בריא, כל זה עקב משקל עודף של חזה גדול מכפי פרופורציה נכונה ברמה האנטומית בריאותית. מעבר לכך, כמובן שישנו האספקט האסתטי, אך החשיבות הרפואית אינה נופלת מכך, שכן לאורך השנים חזה גדול מדי יכול להוות ממש בעיה בריאותית לכל דבר ועניין.

השלבים לפני ניתוח הקטנת חזה

אם את קוראת את המאמר הזה תוך כדי הרהור ותהייה האם כדאי לך לעבור ניתוח הקטנת חזה, הנה כמה פרטים שאולי יעזרו לך לעשות סדר במחשבות. ידע הוא כוח, ולעיתים הידע הדרוש נותן את הכוח לקבל החלטה נבונה, לכאן או לשם, אז לפנייך הפרטים לגבי ניתוחי הקטנת חזה:

  • הניתוח מאוד יעיל – שלא כמו ניתוחים אסתטיים אחרים – הרי שהקטנת חזה הוא ניתוח פשוט למדי ואפקטיבי למדי, וניתן לראות תוצאות מיד, לא רק ברמה האסתטית, אלא באיכות החיים שלך.
  • מפגש אישי עם רופא – גם אם עדיין לא הגעת להחלטה, ואולי בגלל שעדיין לא הגעת להחלטה, כדאי לפגוש את הרופא המומחה המנתח שיוכל להסביר לך בצורה האישית ביותר תוך מתן מענה לשאלות הספציפיות שלך על הניתוח. בצורה זו תדעי את כל מה שאת צריכה לדעת, ותרגישי האם זה נכון לך. כך או כך חייבים לבצע מפגש ראשוני זה לפני ההליך, אז אפשר לעבור אותו כבר עכשיו.

הכנות ומהלך

ההכנות לניתוח הקטנת חזה דורש, מעבר לייעוץ הראשוני, מספר בדיקות בכדי לוודא את הכשירות שלך לעבור את ההליך הכירורגי. צילום חזה, בדיקות דם, ממוגרפיה ובדיקות אחרות, לפי הצורך, שכן מדובר בהליך רפואי מקצועי שדורש הכנה נאותה.

הניתוח עצמו, כפי שנעשה על ידי ד"ר וולף, אורך לא יותר משלוש שעות, ונעשה, כמובן, תחת הרדמה מלאה, כך שלא תחושי בדבר. לאחר הבדיקות הראשוניות וסקירת הממצאים מבדיקות המעבדה והדימות, הרופא בחר את האסטרטגיה הנכונה ביותר בשביל הניתוח הספציפי שלך, וזו האסטרטגיה שתיושם עבורך בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, הבריאות ביותר, והאסתטיות ביותר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה