צימרים בטבריה למגוון אפשרויות

$(function(){setImageBanner('f3f24755-7ae3-4d5c-b782-10400ecd9407','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

רוצים לנפוש כמו שצריך? או אולי לארגן מסיבה שאף אחד לא ישכח? צימרים בטבריה מיועדים למטרות אלה ואחרות.

מכירים מקום מפואר, יוקרתי, מרווח שבו אפשר להתחבר אל הטבע? זה נשמע כמו שילוב של כמה מקומות, אבל למעשה מדובר במקום אחד והוא צימר בטבריה. היום יותר ויותר אנשים מבינים את היופי שבצימרים והם ממהרים להזמין מקומות בצימרים נחשקים במיוחד. אז אם גם אתם מתכננים לבלות בצימר בזמן הקרוב, כדאי שתזמינו מקומות ומהר.

צילום: ארנולד בר, צימר אחוזת מאיה, הגליל המערבי, אבן מנחם.

כל היתרונות של צימרים בטבריה שכדאי להכיר

כאשר מחפשים מקום לערוך בו מסיבה, הרצאה או לצאת לחופשה, צימרים בטבריה צריכים להיות המקומות הראשונים שעולים לראשכם. לצימרים ישנם שפע של יתרונות על פני מקומות אירוח אחרים:

  • פרטיות – החלק הטוב בצימר הוא שיש לכם פרטיות. בניגוד למקומות אירוח אחרים שצריך לגדר או לחלוק עם נופשים ומבלים אחרים, ברגע שאתם מקבלים את המפתחות לצימר, אתם מקבלים את השטח הפרטי שלכם. וכשיש לכם שטח פרטי גדול, אפשר לעשות הכול: לנפוש, לערוך מסיבה או כנס ועוד.
  • מקום לכל פעילות – בזכות גודלם, הצימרים נועדו לפעילויות שונות. יש המעדיפים לנפוש ולנצל את כל האטרקציות שמסביב, ואחרים מעוניינים לקיים כנסים ומסיבות. הצימרים ערוכים במיוחד למסיבות וניתן להזמין קייטרינג, לעשות על האש, להקים בר משקאות או לתבל את האירוע בשפע של גימיקים דוגמת עשן או מסיבת פול מון.
  • אטרקציות – בצימר לא חסרות אטרקציות. זה מתחיל מהבריכה הפרטית הגדולה שמסוגלת לשדרג כל אירוע או חופשה, נמשך בג'קוזי שהוא נחלתם של הנופשים ועד לשולחנות משחק המספקים תעסוקה לילדים בחופשה או לאורחים שהגיעו למסיבה. באופן כללי, האטרקציות של הצימר מושכות אליהן חוגגים רבים, והמסיבות הנפוצות הן מסיבות רווקים/ רווקות, מסיבות סטודנטים או בת מצווה ובר מצווה. לנופשים מחכות אטרקציות מגוונות יותר הנמצאות בקרבת הצימר. אפשר להכיר טוב יותר את הכנרת ולשוט בה, לצאת למסלול הליכה או לטיולי ג'יפים.
  • שילוב בין יוקרה לטבע – הצימר מספק ייחודיות מושלמת ונדירה בזכות השילוב שלו בין מקום יוקרתי וטבעי כאחד. מצד אחד, בצימר תקבלו את כל הפינוקים האפשריים עם חדרים נקיים, סלון מפואר או פינות ישיבה מעוצבות בגינה. ומצד שני, צימר בטבריה מוקף בטבע. במקום הרעשים והזיהומים של העיר, תקבלו שקט של ממש עם ציוץ ציפורים ואוושת עלים. ואם לא די בכך, הרי שרק בצימר תהנו כמו שצריך מנוף מדהים הנפרש לפניכם, נופה המושלם והבתולי של הכנרת.
  • אחרי האירוע לא צריך לנסוע לבית מלון – החלק הטוב ביותר בצימר הוא שהוא מאפשר למארגני האירועים להישאר במקום. למשל, אם חגגתם חתונה בצימר, אתם יותר ממוזמנים להישאר בחדרי האירוח כדי ללכת לנוח ולישון שנת לילה טובה, או לחלופין לצפות בטלוויזיה בחדר הצימר או לשחות בבריכה.

צילום: ארנולד בר, צימר אחוזת מאיה, הגליל המערבי, אבן מנחם.

איך בוחרים את הצימר המתאים

בזכות אתר המאגד בתוכו את כל המידע על הצימרים – zimmer4me.co.il, לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא צימר מתאים בטבריה. באתר ניתן לחפש צימרים לפי קטגוריות שונות כמו מחיר, קהל יעד או סוג הצימר המבוקש. ניתן להתרשם מהצימרים בזכות המידע המלא שמספק האתר לצד תמונות מרהיבות ומרתקות. רק שימו לב שאם יש צימרים מבוקשים במיוחד, הם עלולים להיות תפוסים יותר מאחרים, כך שחשוב להקפיד להזמין מקום זמן רב מראש.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה