רשת "מחסני השוק" מדווחת על זינוק של כ-25% בהיקפי הזמנות האונליין באשדוד והסביבה.

$(function(){setImageBanner('77e3c4c4-752f-4215-b205-889542236586','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

הרשת, בבעלות משפחות נעמן וכהן, מדווחת על עליה של 25% במהלך החודש האחרון. משלוחי האונליין של הרשת הם ללא עלות ומתאפיינים בסטנדרטים גבוהים תוך שמירה על אריזה איכותית ותוצרת טריה.

רשת מחסני השוק צילום יחצ

בבדיקה מקיפה שנערכה על ידי עיתון ידיעות אחרונות נמצא כי הרשת מצטיינת בליקוט מוצרים איכותיים ומקפידה על שינוע ההזמנות באריזות סגורות המלוות במדבקות המציינות את אופי אחסונו של כל מארז. 

גם אתר האונליין של רשת מחסני השוק, מתאפיין בנוחות תפעולית המאפשרת ביצוע הזמנה מהירה וקבלת מוצרים טריים ואיכותיים תוך זמן קצר מכל מחלקות הסופר ברשת ביניהן: קצביית פרימיום, מעדנייה ומחלקות נוספות. 

הנהלת הרשת הגיבה על הנתונים המרשימים :"הזינוק בהיקף ההזמנות באונליין מחזק את העובדה כי תושבי אשדוד והאזור מעריכים את היעילות ואת המאמצים הרבים אותם משקיעה הרשת במשאב האנושי שלה ובצוותים על מנת לשמור על סטנדרט גבוה ומצוינות בשירות הלקוחות שלנו. אנחנו מעדכנים את האתר באופן תדיר במגוון רחב של מבצעים, כך שגם  בסניפים וגם בחנות האונליין יוכלו לקוחותינו ליהנות ממבצעים אטרקטיביים זהים בקטגוריות השונות."

מצפת ועד אילת 

רשת מחסני השוק היא רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 63 סניפים מצפת ועד אילת. הרשת מנוהלת על ידי משפחות נעמן וכהן שהחלו ממכולת קטנה בעיר באר שבע ובשנת 1996 חנכה לראשונה את סניפה הראשון בעיר באר שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק מהגדולות והמובילות בארץ. 

חווית שירות אחרת 

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי +WINCARD של הרשת בשיתוף MAX במחלקות השונות הכוללות קצביות פרימיום, מעסיקה הרשת קצבים מקצועיים בעלי ותק רב והיא משווקת מוצרים ייחודיים לה תוך הקפדה על ניקיון, שירות, איכות וטריות. בנוסף, מפעילה הרשת מעדניה כשהקו המנחה שלה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה. 

עם הפנים קדימה 

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפי רשת "מחסני השוק" כוללים קופות עצמאיות מתקדמות. הנהלת הרשת פועלת רבות בכדי להעניק ללקוחותיה חווית קניה תוך שימת דגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. 

בסניפים אחדים, מפעילה הרשת את "המטבח של ג'ולי" המעניקים שירותי קייטרינג ואוכל מוכן ופועלים במהלך השבוע כדי להוות פתרון אולטימטיבי גם עבור סופי שבוע וחגים. 

הרשת היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל "מחסני השוק באר שבע" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה