שלושת הטיפים הכי שימושיים לקבלת הלוואה לפתיחת עסק

$(function(){setImageBanner('a07f7c63-fe63-4cea-8cf2-ac5faf4c37f1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

אם אתה יזם המעוניין לפתוח עסק ומנסה לקפוץ על עגלת ההלוואות בערבות מדינה, אז ננסה כאן, לתת לך את כל הטיפים על מנת שתוכל להתקדם בחיים. יעקוב אלון, יועץ, מסביר בכתבה הבאה.

FREEPIK

ידוע הוא שכל בקשת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק, או בקשת הלוואה לפתיחת עסק מקרנות אחרות של נדבנים, קרן עוגן ועוד מלווה בחששות רבים, הרי הבקשה הזו היא חור שחור גדול, ורב הנסתר על הגלוי ליזמים, שהרי אתה לא כל יום מגיש בקשת הלוואות לפתיחת עסק, או לקבל הלוואות לעסק חדש. זה קורה בדרך כלל פעם אחת בחיים, ואם הצלחת אז פתחת עסק, ואם לא הצלחת אז עומדת בפניך בעיה שאתה לא יודע להתמודד איתה.

טיפ שימושי ראשון: תבחן האם אתה זכאי לקבל הלוואות לפתיחת עסק

כמו שאמרנו, רב הנסתר על הגלוי, ולכן בכדי לשפוך אור על הנושא שלך באופן אישי, שהרי לא מעניין אותך באופן כללי מה הקריטריונים אלא היכן אתה עומד ביחס לאישור הלוואה כן / לא. ולכן פעולה ראשונה שאני ממליץ לך לעשות היא  לצפות בסרטון וידאו פשוט ויעיל שאורכו כ- 4 דקות והוא שופך אור בצורה הכי טובה שאפשר על היכולת שלך להתקדם בחיים, או שלא.  נסכם בקצרה כאן את שלושת הקריטריונים שיקנו לך את מפתחות הזהב לפתיחת דלת של עסק. הראשון הוא אל תמציא את הגלגל, תפתח עסק בתחום הידע המקצועי שלך, אל תיכנס להרפתקה שאינך יכול להצליח בה. דבר שני אם היו לך בעיות של התנהלות פיננסית אז מצבך בכי רע, אלא אם כן תיקנת את דרכך והיום אתה מתנהל בצורה מצוינת  נושא שלישי הוא אתה צריך להביא עסק טוב לשולחן המחליטים, אף אחד לא יעזור לך אם העסק שאתה רוצה לפתוח הוא לא אמור להיות חזק.

טיפ שימושי שני: מה צריך לבדוק מי שרוצה לפתוח חנות רחוב או במרכז מסחרי

אם אתה יזם שרוצה לפתוח חנות רחוב וזקוק לקבל הלוואה לפתיחת עסק , אתה חייב לבדוק היטב את המיקום הנבחר, לשבת במקום בשעות שונות של היום ובמשך מספר ימים, עד שתקבל בטחון שהמיקום הזה יוצר תנועה חזקה של אנשים שיעברו דך החנות שלך, שהרי יש ניסיון כבר, ובמקומות הומים אנשים העסקים מצליחים ולהיפך, אתה חייב לבדוק מי הן חנויות העוגן שמביאות את הלקוחות לאזור, האם החנות נמצאת על כביש ראשי ואז אנשים יכנסו אליך, או לחילופין יש במקום משרדי ממשלה שמושכים קהל רב.  שהרי אם לא בדקת את זה אז כלכלני הלוואות בערבות מדינה שבודקים את הבקשה יבדקו את הדוחות הכספיים של העסקים שנמצאים לידך, ואז הם יראו שלעסק שלך אין הרבה סיכוי.  כמו כן תשים לב שבחירת הספקים שלך תהיה טובה, בכדי שתוכל להשאיר מכפיל רווח טוב לעסק, ושלא תישאר עם מכירות טובות וללא רווח. וגם בקשה כזו לא תעבור.

טיפ שימושי שלישי: מה צריך לבדוק מי שרוצה לפתוח עסק שירות או פרויקטים

אם אתה יזם שרוצה לפתוח עסק שנותן שירות  לעסקים אחרים, כדאי מאוד שתבחן את הקשרים האישיים שלך אל בעלי עסקים אחרים, וכמובן תפנה אליהם בשאלה האם הם יהיו מוכנים לעבוד איתך בתחום השירות שאתה מעוניין לתת, ברור לחלוטין ששום בודק כלכלי של הלוואות בערבות מדינה או קרנות אחרות לא יאשר לך בקשה בכדי שתפתח עסק ותגיע לשוקת שבורה, וזה בטח לא מה שאתה מעוניין שיקרה לך. ודבר מצוין הוא להמשיך עוד מטר אחד ולבקש מכתבי כוונות לעבודה משותפת, ואז את יכול לצאת לדרך בצורה הכי טובה שיכולה להיות, כל זה על מנת שתוכל לקבל הלוואה לעסק. בהצלחה, בדרכך החדשה!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה