5 טיפים לאיטום איכותי

$(function(){setImageBanner('f212401c-18da-4f1b-8632-103a90048157','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

לאורך כל ימות השנה, הגג שלך חשוף לשמש ישירה וחזקה, חום קיצוני, גשם, רוח וסופות. תנאי מזג האוויר הקשים מגבירים במידה רבה את תהליכי הבלאי והשחיקה של חומרי הגג ובסופו של דבר, סדקים ונזקים במבנה הגג הם בלתי נמנעים. לכן, תחזוקה קפדנית של הגג שלך היא לא פחות מקריטית. אם הנזקים בגג לא יטופלו בהקדם, עם הגשם הראשון נגלה כי קורת הגג מעל ראשנו כבר אינה מספקת לנו את ההגנה שציפינו. דליפות, נזילות, נזקים לטיח, צבע ותשתיות חשמל והצטברות עובשים הם רק חלק מהנזקים שניאלץ להתמודד איתם. כדי לסייע לך ליהנות מגג עמיד וחזק לאורך שנים, ריכזנו כמה טיפים יעילים לתהליך איטום אמין ומקצועי.

pixabay

להמתין לזמן הנכון לביצוע העבודות

גם אם זיהית התחלה של נזקי מים בתקרה, או אם סתם יש לך חשד שהאיטום בגג מתחיל להישחק, חשוב שנזכור שלכל דבר יש את המקום והזמן הנכונים. איטום איכותי עושים אך ורק על גבי גג יבש לחלוטין. כך אנו מבטיחים שלא תיכלא לחות בין האיטום הטרי ובין מבנה הגג. שאריות הרטיבות יחלחלו אל התקרה שלנו או יישארו לכודות תחת האיטום ויקצרו את חייו. מומלץ לבצע את עבודות האיטום בקיץ, לאחר שלא יהיה עוד חשש לגשמים נוספים וכשהגג שלנו התייבש היטב.

להניח את יצר ההרפתקנות בצד

תמיד טוב להתנסות במשימות חדשות בבית ורוח ה"עשה זאת בעצמך" היא ללא ספק מבורכת. עם זאת, ישנן עבודות שעדיף להשאיר למקצוענים. ישנם כל כך הרבה היבטים שמשחקים תפקיד בתהליך האיטום וללא ההכשרה המתאימה, סביר להניח שנחמיץ פרטים חשובים שמהווים ערובה לתוצאות טובות. לכן, אנו ממליצים לפנות אל חברת איטום ותיקה ומקצועית לביצוע העבודות.

לבחור בחומר הגלם המתאים לגג שלך

חשוב שנברר באיזה חומר גלם יעשה שימוש איש המקצוע שלנו. על אף שברוב המקרים האיטום הטוב ביותר יהיה על בסיס ביטומני כמו יריעות או זפת, ישנם מקרים בהם זהו לא בהכרח הפתרון האידיאלי. כאשר ישנם מתקנים רבים על הגג, כמו צלחות לוויין או דודי שמש, ייתכן שיהיה צורך לעשות שימוש בחומרים נוזליים שניתן ליישם במריחה.

לדרוש אחריות על איכות העבודה

חשוב שנזכור, איכות האיטום תוכיח את עצמה לטווח הארוך בלבד. לכן, כדי לוודא שאנו מקבלים את העבודה הטובה ביותר שנוכל להרשות לעצמנו, חשוב שנתעקש על אחריות מבעל המקצוע. תקופת האחריות צריכה לנוע בין 3-5 שנים וזהו בהחלט זמן סביר בו אנו אמורים לצפות לאיטום מושלם, ללא הפתעות מיותרות.

לא להתפשר על פחות מאנשי המקצוע הטובים ביותר

חשוב שנוודא שאנו עובדים עם חברה בעלת שנים של ניסיון ועם צוות שעבר הכשרה מקיפה בתחום. חשוב שנבקש מהחברה הפניות ללקוחות עבר כדי לשמוע מהם על שביעות הרצון שלהם מהשירות. כשזה מגיע לתחום האיטום, ההבדל בין איש מקצוע סביר לאיש מקצוע מעולה יכול להיות בעל חשיבות עצומה לתוצאות שנקבל. איטום נכון יכול לתת לנו שנים רבות של שקט נפשי.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה