5 טיפים לבחירת עו"ד פשיטות רגל

$(function(){setImageBanner('dc553af9-ce60-41dd-ac94-a185a1507454','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

נוכח המצב, לאור משבר הקורונה, הרבה אנשי עסקים ושכירים, נפגעו מהמצב ונגרמו להם חובות גדולים ולכן, הם מחפשים סיוע של עורך דין לענייני פשיטת רגל. על מנת לבחור נכון עורך דין המתמחה בפשיטת רגל, יש לקבל 5 טיפים שיסייעו לכם בבחירה הנכונה. ראשית, יש לפנות אל מספר עורכי דין בתחום פשיטת רגל, לשוחח עימם ולהתרשם מהשירות שהם מציעים. יש לשים לב לזמינות של עוה"ד.

pixabay

שימו לב, אם לעוה"ד קיים נוהל שלפיו הוא מדווח ללקוחותיו לגבי ההתקדמות בהליך פשיטת הרגל. הליכי פשיטת רגל מורכבים מאוד ויש לקצר את ההליכים יש למצוא עו"ד אשר הוא בעל קשרים בביהמ"ש. הטיפים הבאים הם: מה הוותק של עוה"ד, מה העלות של הליך זה, ואילו הצלחות השיג עוה"ד ללקוחותיו בתחום פשיטת הרגל.

 

עו"ד פשיטת רגל מנוסה יוציא אתכם לדרך חדשה ללא חובות

השוק היום מוצף בעורכי דין ולכן, החוכמה היא לבחור עורך דין לענייני פשיטת רגל שעוסק בתחום זה בלבד ולא עורך דין, העוסק בכמה נושאים בתחום המשפט. הטיימינג הוא הבסיס להצלחה בהליך פשיטת רגל. יש לפעול מיד ולהגיע אל עו"ד מומלץ המתמחה במחיקת חובות ופשיטת רגל. אין כאן מקום לטעויות. יש לעצור מיד את החובות, היות וחובות רק גדלים וצוברים ריביות גבוהות מאוד. ככל שתקדימו לטפל בחובות באמצעות עו"ד המומחה בפשיטת רגל, כך תוכלו לפתוח דף חדש ונקי מחובות .

 

האם כל חייב מתאים להליך של פשיטת רגל?

התשובה היא שלא, היו ורק אם מדובר בסכומים גבוהים מאוד, יש לשקול לכוון הליך זה, אך אם מדובר בחייב שהסכומים שהוא צריך להחזיר לנושיו אינם גבוהים ויש ברשותו נכסים, קיים סיכון כי הם יצטרכו לקבל צו כינוס מהכונס הרשמי של ביהמ"ש.  רק עורך דין לענייני פשיטת רגל, יוכל לייעץ לכם לבחור את ההליך הנכן וינקוט באסטרטגיה משפטית נכונה, על מנת שתוכלו לצאת מחובות שצברתם.  יש לשים לב במיוחד לניגוד אינטרסים ולא לבחור עו"ד שמייצג חברות או בנקים שאתם חייבים להם כסף, מה שיגרום לניגוד אינטרסים.

 

עוד קריטריונים לבחירה נכונה של עו"ד לפשיטת רגל ומחיקת חובות

ישראל היא אמנם ארץ קטנה, אך למיקום הגיאוגרפי של עוה"ד ישנה משמעות רבה בבחירה נכונה של עורך דין המתמחה בפשיטות רגל. יש להסתמך על המלצות מחברים או קרובי משפחה, אשר התנסו בשירותיו של עורך דין מומלץ בתחום של פשיטת הרגל. שימו לב שאין חשיבות אם מדובר במשרד עורכי דין גדול או קטן, נהפוך הוא, לפעמים משרד עורך דין קטן, עדיף על משרד עורכי דין מוכר, בגלל הזמינות ותשומת לב של עוה"ד ללקוחותיו ותזמון מהיר. כמו כן, עו"ד מקצועי בנושא פשיטת רגל, יוכל ללוות אתכם מתחילתו של ההליך ועד לסוף המיוחל שבו תוכלו לשלם את כל חובותיכם.

 

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה