טיפים מהגורו של המפורסמים, טוני רובינס שהגיע לישראל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('654b0be1-216b-4f8a-b911-07b900aea4c0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('654b0be1-216b-4f8a-b911-07b900aea4c0','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15]]);})

טוני רובינס, מהקואוצ'רים וה"גורואים המצליחים ביותר בעולם אם ה - הגיע לישראל ולמי שלא יכול להרשות לעצמו לשלם אלפי שקלים לכרטיס, ניתן טיפים שהוא העניק בראיונות בישראל

.

רובינס שמלבד היותו מרצה, יזם, ואסטרטג, מחבר ספרים רבי-מכר עולמיים, גם פיתח "תוכנית הכשרה לחיים", שאותה הוא מעביר בכל העולם בהרצאות מול אלפי אנשים.

כשלמד כיצד להפסיק לחשוב על עצמו כעל קורבן ולהתגבר על הכאב שלו, החיים שלו השתנו מהקצה אל הקצה ומאז היה רובינס נחוש להעביר הלאה את משנתו.

בחיים צריך להתמודד עם פחדים. הפחד מונע מאיתנו להשיג מה שאנו רוצים. הוא חוזר ואומר בכל הרצאותיו.

רובינס ברח מביתו בגיל 17, לא סיים תיכון וגר למשך תקופה במכונית שלו. אולם, עם הזמן החל להצליח כלכלית, וכיום, חמישה עשורים לאחר מכן, הוא שווה כחצי מיליארד דולר.

בסדנאות שהוא מקיים הוא עובר עם מי שמשלם אלפי דולרים רבים תהליכים שגורמים לאדם להסתכל אחרת על החיים ולהרגיש כאילו הוא חווה כאן ועכשיו את הכאב שחווית בעבר. זאת הסיבה שאנשים מתפרקים, צורחים ובוכים במהלכו. אבל אז טוני מחזיר את המשתתפים בחזרה למקום שבו הם רוצים להיות - ההצלחה.

בראיון בישראל הוא עונה למספר שאלות - אותם תימצתנו עבורכם:

מה החותם המשמעותי ביותר שהשאיר עליך המנטור ששינה את חייך?

"ג'ים רוהן היה המורה המקורי שלי. אחד הדברים החשובים ביותר שהוא לימד אותי היה 'השג שליטה על חייך'. הוא נהג לומר שכדי שדברים ישתנו - אתה חייבים להשתנות, כדי שדברים ישתפרו - אתה חייב להשתפר יותר ושהסוד הוא לעבוד על עצמך קשה יותר מאשר כל עבודה. זה מה שאני עושה כל יום עד היום. לומד ללא הרף, מתרחב וצומח".

מה העצה המשמעותית ביותר שאתה יכול לתת לאנשים שרוצים לעשות שינוי בחייהם?

"תהיו ברורים לגבי ה-למה שלכם. זיכרו שסיבות נמצאות בהתחלה ותשובות מגיעות לאחר מכן. אל תגידו משהו סתמי כמו 'אני רוצה להוריד 10 קילו'. צרו משהו משכנע יותר כמו 'אני רוצה להשיב לעצמי את הזהות שלי, את החיוניות שבי, את חיי'. אתם חייבים לעשות את זה כל כך משכנע בשביל עצמכם אחרת לא תעשו את זה. ברגע שאתם לגמרי ברורים עם עצמכם ועם "למה" אתם חייבים להשתנות, אז הדרכים לעשות את זה יכולות לעבוד.

"יש משהו נוסף שאני תמיד אומר לאנשים וזה להזין את המחשבות שלהם לפחות 30 דקות בכל יום. שמתם לב, שמנהיגים כל הזמן קוראים? זה הלך הרוח של צמיחה אינסופית. אתם תופתעו לגלות כיצד 30 דקות ביום מתחילות ליצור מומנטום.

המודל שלכם:

"מצאו מודל חיקוי מעולה או מנטור. אתם לא צריכים להמציא מחדש את הגלגל. חפשו מישהו שעושה משהו שאתם רוצים לעשות וקחו ממנו דוגמה. לאחר מכן בצעו פעולות אינטנסיביות. אל תחכו עד שכל התשובות יהיו בידיכם, אחרת לעולם לא תעשו דבר. התחילו בניסיון לעשות דברים, מקסימום תיכשלו ותנסו שוב או תנסו משהו אחר".

מהם השלבים שצריך לעשות כדי לבצע שינוי בכל תחום?

"אני קורא להם 'שלושת כוחות היצירה'. השלב הראשון כדי להשיג כל דבר הוא להיות ממוקדים באופן אובססיבי על הדבר שברצונכם להשיג. האנרגיה זורמת למקום שבו אנו מתמקדים. בשלב השני, בצעו פעולות מאסיביות עם ביצועים אפקטיביים.

השלב השלישי הוא לתת לגורל לטפל ביתר. כשאתם מיישרים קו עם שני השלבים הראשונים, המזל או הגורל יזרמו ואתם תקבלו תוצאות מהירות ביותר.

זיכרו, הדרך הפשוטה ביותר לזרז את תהליכי ההגעה להישגים הוא על ידי כך שלוקחים דוגמה מהטובים ביותר".

מה יש לך לומר לאלו שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם?

"אני יודע שזה נשמע כמו קלישאה אבל אני מאמין שהסוד לעושר הוא להוסיף עוד ערך. עשו יותר למען הלקוחות שלכם, למען החברה שלכם. עשו יותר מהעמיתים שלכם, יותר מכל אחד אחר. דעו מיהם הלקוחות האידאלים שלכם ולימדו מה עושה אותם ממוקדים כדי להוסיף כל כך הרבה ערך לחייהם עד כדי כך שהם יהפכו להיות מעריצים נלהבים. צרכנים הולכים, לקוחות נשארים, אבל לבנות מעריצים נלהבים זו המטרה האולטימטיבית".

כל אחד יכול להיות עשיר ומאושר?

"חד משמעית! גיליתי שאושר זו תוצאה של שתי מיומנויות. מדע ההישגיות ואומנות ההגשמה. הישגיות אולי תהפוך אתכם להיות עשירים אבל לא תגרום לכם להיות מאושרים. אני מכיר עשרות של מיליארדרים, רק אחד או שניים מהם באמת מאושרים. כדי להיות מאושרים אתם צריכים להגשים את עצמכם. הצלחה ללא הגשמה היא מרשם לכישלון. אנחנו מתוכנתים לצמוח ולתת, מתוך זה מגיעה ההגשמה האמיתית".

איך אתה מתייחס לכישלונות ואכזבות בחייך?

"עבורי הכל למידה. אתה חייב לתת משמעות לאכזבות שלך ולהשתמש בהן כדלק. כשאתה משנה את הציפיות הערכיות של המסע שלך הכל משתנה".

 

 

מה החלום שלך?

"בנקודה הזו בחיי יש לי את הזכות לא לעבוד יום אחד בחיי אבל אני עושה זאת בגלל שזו השליחות שלי. אני מביא אושר ואני אוהב להתחבר עם אנשים מכל פינה בעולם. במקביל לעשרות אלפי האנשים שמגיעים לאירועים שלי, התשוקה שלי עכשיו היא פרויקטים שיוצרים שינוי. הצבתי לעצמי אתגר לפני כמה שנים לספק מיליארד ארוחות במסגרת פרויקט 'מאכילים את אמריקה' ובימים אלו עברנו את רף 500 מיליון הארוחות. מדהים לראות את ההשפעה ואני באמת מרגיש מבורך".

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה