משחקי הכס - העונה האחרונה - הפרק הראשון

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('add48ef6-fcb1-479b-b3c5-e73633139f7a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('add48ef6-fcb1-479b-b3c5-e73633139f7a','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15]]);})

האירוע הטלוויזיוני הגדול של העשור האחרון הוא פרק פתיחת העונה האחרונה של "משחקי הכס". סדרה שמחברת בין מיליונים רבים של צופים בכל רחבי העולם שמרותקים למסך באותו הזמן.

“משחקי הכס” מבוססת על סדרת הספרים “שיר של אש ושל קרח” של ג’ורג’ ר. ר. מרטין (George R. R. Martin) והיא מאזנת בין: פוליטיקה מורכבת מאוד של ממלכות וארצות רבות עם דמויות גדולות מהחיים בשילוב פנטזיה, סקס ואלימות. 

מה התפתח בפרק הראשון של העונה האחרונה:

ג'ון שהיה ילד ממזר, לפתע עומד בראש הצבאות יחד עם דאינריז. הפרק נחתם עם ג'יימי, "החבר הוותיק" שבראן ממתין לו, סצינת הסיום סוגרת מעגל עם זו שחתמה את הפרק הראשון שהסתיים בקוטל המלך דוחף אותו מראש המגדל.

שורת איחודים בין דמויות שלא נפגשו זמן רב-

"הפמליה" של אריה. היא נרגשת לראות את ג'ון, ובהמשך גם מחבקת אותו וקופצת עליו בהתרגשות ילדותית שמזכירה את הצד שלא ראינו מזמן.משחקי הכס

המפגש עם ההאונד - "השארת אותי למות" הוא מזכיר לה. "קודם שדדתי אותך" היא מדייקת. אבל קלגיין, שפעם שאל אותה "כמה ראשים מבית סטארק צריכים להיערף לפני שתביני איך העולם עובד?",

חברה הטוב של אריה - גנדרי. "אני יכולה להיות המשפחה שלך", אמרה לו בגרון חנוק בעונה השלישית. "את תהיי הליידי שלי" ענה אז. הוא מגייס את כישוריו כנפח כדי לייצר כלי נשק מזכוכית דרקון שהורגת את המהלכים הלבנים, ונענה לבקשתה ליצור חנית מסתובבת מפלדה ואלירית.

דאינריז מפגינה לאורך הפרק ילדותיות, קנאה וזחיחות .

סאנסה מוכיחה את כוחה ואת ערכה כמנהיגה. היא גם היחידה שרואה מה טיב היחסים בין ג'ון ודאינריז. כשהוא מתעקש ש"היא תהיה מלכה טובה, היא לא אביה", היא עונה בהתרסה "לא, היא הרבה יותר יפה".

"היא האדם הכי חכם שאני מכירה", אומרת אריה לג'ון.

"פעם חשבתי שאתה האדם החכם ביותר עלי אדמות", אומרת סאנסה לטירון על שהאמין לסרסיי.משחקי הכסמשחקי הכס

אחד מרגעי השיא של הסדרה מגיע כשג'ון סוף סוף רוכב על דרקון. רק מי שדמו טרגאריאן יכול לרכוב על דרקון, אבל ג'ון אינו מודע לכך וחושב אולי שהדרקונים מתמסרים אליו בגלל הקשר הרומנטי בינו ובין דאינריז.

אלא שכמו שהזהיר וואריז, שום דבר לא נשאר לנצח. דאינריז מודה בפני סאם בפנים קפואות שרצחה את אביו ואחיו. הוא מתאבל כשהוא שומע על מות אביו, שהתעלל בו, איים עליו והשפיל אותו, אבל זהו מות אחיו ששובר אותו לגמרי. הוא מבקש לעזוב בנימוס ויוצא עם הזעם הזה החוצה. הוא מגיע לספר את האמת לג'ון על השורשים האמיתיים שלו ועל היעוד שלו כמלך של 7 הממלכות.

ג'ון המום אביו שיקר לו ומסתבר שדאינריז היא משפחה. ג'ון סנואו - לא רק שאינו ממזר, הוא בנו החוקי של רייגאר טארגאריין, שהוא אחיהם הבכור של וייסריז ודאינריז, זכותו לכתר עולה על זו של דאינריז.

סרסיי מרוצה מהדיווח שהמתים צועדים מעבר לחומה.

למרות שהיא מתריסה בפני יורון "אתה רוצה זונה קנה אחת, אתה רוצה מלכה תרוויח אותה", היא בודדה וזקוקה לנאמנותו ומסמנת לו שיצטרף אליה. כשהוא עוזב את החדר ואומר "אני הולך לשים נסיך בבטן שלך".

היא שולחת את ברון לרצוח את שני אחיה בקשת שבה טיריון רצח את אב המשפחה. "המשפחה המזוינת הזו", הוא מסנן בתסכול .

מעל הכל מרחף האיום מצד המהלכים הלבנים, שהתקדמותם מתוארת בפתיח החדש שפורש את מפת ווסטרוז מנקודת מבטו של מלך הלילה.

הפרק מסתיים עם מבטו ההמום של ג'יימי בבראן, שלא נראה כנוטר טינה אלא כמי שמודע לתפקידו של ג'יימי בתמונה הגדולה וממתין לו כדי לכוון אותו לשם. ג'יימי אמנם עשה את המעשה המוסרי כשעזב את סרסיי ויצא למלא את מחויבתו לצפון, אבל יצטרך להתמודד לא רק עם בראן אלא גם עם דאינריז, שנאלצה לנוס על נפשה, לחיות בגלות ולעבור כל מה שעברה רק מפני שרצח את אביה המלך.

פרק פתיחת הסדרה הסתיים בכך שהאח הקטן טיפס על המגדל, ראה שם את ג'יימי וסרסי שוכבים ואז נהדף על ידי קוטל המלך אל הקרקע. הפרק הנוכחי מסתיים בדוחף ובנדחף מביטים זה בזה לראשונה מאז

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה