פסטיבל קולנוע דרום חוזר במתכונת מיוחדת בעקבות המלחמה

$(function(){setImageBanner('074f94ed-6341-4baa-9cfd-9220cd30d7b2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37886,'Image','');})

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 2-27 במרץ. יתקיים אירועים מיוחדים לזכר יקירי הפסטיבל שנרצחו ב-7 באוקטובר. סרט הפתיחה יהיה "סוס בלי שם" של אסף אסולין. הפסטיבל יתקיים בסינמטקים ובמוסדות תרבות ברחבי הארץ. הכניסה חופשית לתושבי עוטף עזה שנפגעו מהמלחמה.

22 שנים של קולנוע דרומי

פסטיבל קולנוע דרום חוזר במתכונת מיוחדת ומפתיעה, תחת השם "פסטיבל קולנוע דרום בדרך". הפסטיבל ינדוד בין הקהילות המפונות של תושבי שדרות ויישובי עוטף עזה, ויפתח את שעריו גם לקהל הרחב.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 2-27 במרץ, ויציע מגוון הקרנות וסרטים לכל המשפחה. הכניסה חופשית לתושבי עוטף עזה שנפגעו מהמלחמה, ובתשלום לקהל הרחב.

זיכרון והוקרה

הפסטיבל יתקיים בסימן הקריאה להחזרת החטופים השבויים בידי חמאס, ויפתח באירועי זיכרון מיוחדים ליקירי הפסטיבל שנרצחו ב-7 באוקטובר:   

ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל, הבמאי וחבר סגל בית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר יהב וינר ז"ל, ומעצב הפסקול ובוגר בית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר ליאור וייצמן ז"ל.

בפסטיבל תתקיים גם תחרות סרטי ביכורים ותחרות קולנוע קצר לסרטים חדשים מישראל ומחו"ל, כאשר תחרות סרטים הביכורים תיקרא מעתה על שמו של וינר ז"ל, שנרצח בעודו מגן על אשתו שי-לי ובתם שייה

יהב וינר ז"ל

חגיגה קולנועית מגוונת מה בתוכנית?

סרט הפתיחה: "סוס בלי שם" של אסף אסולין, בהקרנת טרום בכורה בסינמטק תל אביב.

אירוע נעילה חגיגי בסינמטק שדרות, שישודר בשידור חי. ובמתחמי ההקרנות של הפסטיבל הנודד, בסינמטקים ובמוסדות תרבות באופקים, אילת, אשדוד, באר שבע, הרצליה, ים המלח, ירושלים, מ.א. אשקלון, מ.א. חוף הכרמל, מצפה רמון, רהט, שפיים ותל אביב.

תחרות סרטי ביכורים ותחרות קולנוע קצר.

הקרנות מיוחדות של סרטים ישראליים אהובים.

מבחר יצירות של בית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר.

פרויקטים בית ספריים מיוחדים.

שיתוף פעולה ייחודי

הפסטיבל משתף פעולה עם מיזם "עדות 710", שתפקידו לתעד את נקודות המבט הפרטיות של תושבי האזור. במהלך הפסטיבל יוצבו חללי תיעוד, שם יוכל הקהל לחלוק את סיפוריו האישיים.

פסטיבל קולנוע דרום בדרך הוא הזדמנות יוצאת דופן לחוות קולנוע איכותי, לחלוק רגעים משותפים ולחזק את הקהילה. הצטרפו אלינו במסע קולנועי מרגש ומעורר השראה!

פרופ' סמי שלום שטרית, ראש בית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר "בתולדותיו של פסטיבל קולנוע דרום חווינו אתגרים לא קלים. תמיד התגברנו עליהם והמשכנו במסורת לקיים את הפסטיבל בכל דרך, כך היה בסבבים קשים וכך בימי מגפת הקורונה – אבל אתגר כזה, אזור העוטף וישראל כולה טרם ידעו. ובכל זאת, הצוות הנחוש והיצירתי של הפסטיבל לא מוותר גם הפעם ולוקח את אירועי הפסטיבל אל הקהלים המפונים והמפוזרים ברחבי הארץ. כמו האסון שפיזר את כולנו, כך הפסטיבל יגיע לכל פזורותיו ברחבי הארץ."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה