להיעקץ כבר הספקתם?- מכת יתושים בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('0591f645-829c-4c01-bc77-6cad6d7773b6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תושבי גן יבנה מצטרפים לתושבי אשדוד ומלינים על ריבוי יתושים , האם הגורמים האמונים על כך ירימו את

תושבי גן יבנה מצטרפים לתושבי אשדוד ומלינים על ריבוי יתושים , האם הגורמים האמונים על כך ירימו את הכפפה?   

כאשר משוטטים בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, קשה שלא להבחין בתלונות רבות על היתושים אשר מכים את האזור. תושבי גן יבנה המתגוררים באזורים שונים של הישוב מתלוננים על כמות גדולה של יתושים בבתים . ניב גפן טען שכבר הספיק לקבל עקיצות "עד המרפק". אביב עמר "לא מצליחה לשבת בחוץ לרגע",ורונית שרפי תולה את האשמה במקורות מים עומדים שלא מיובשים.

האם חוסר ההיענות לבעיית היתושים באשדוד ישפיע על המצב בגן יבנה? באשדוד, על פי הדיווחים, עשרות תלונות מגיעות מדי יום אל המוקד העירוני, ללא ההיענות מיוחדת. כששאלנו התושבים מדוע ישנה בעיה זו, ענו להם במוקד העיר כי יש לבדוק האם הבניין ממוקם בקרבת מקור מים עומדים ואפילו כשהתושבים שינסו מותניים והתקינו רשתות נגד יתושים בעצמם, הדבר לא הועיל.


הכתובת על הקיר

המצב באשדוד מהווה מעין משולש אזהרה לגורמי הסמכות בגן יבנה. בעיר השכנה לנו בעיית היתושים חמורה מאוד עד כדי מאות פניות למוקד בכל העיר, וייתכן והדבר מצביע על עתידה של גן יבנה מבחינה זו. עד כה, הספיקו כמה תושבים מגן יבנה להתלונן גם כן על המכה- "קשה לישון בלילה בגלל הכמויות הגדולות של היתושים באזור".

לאחר ראיון קצר עם אחד מהמתמודדים לראשות המועצה בגן יבנה, נמסר כי- "הילדות נעקצות ולא נעים לצאת החוצה בערבים. אם פותחים את הרשתות ונכנסים הביתה זה הופך ללילה לבן במרדף אחרי היתושים". הוא הוסיף- "בשנה שעברה בתקופה הזו ריססו כל שלולית מים, דאגו לא לעבור בכל היישוב ולדאוג שלא תהיה מכה... השנה אין בחירות".


שיחה עם המוקד העירוני 28.5 , בשעות הצהריים המאוחרות :

שלום מדבר דור מאתר גן יבנט , האם קיבלתם פניות בנוגע למכות יתושים בגן יבנה?

"אנו מנועים מלענות על השאלה עד מחר בבוקר "

אנו רק נזכיר שהאגודה האמריקנית נגד יתושים (כן, יש דבר כזה) פרסמה לאחרונה ממצאי מחקר שמלמד כי דווקא הפעלת מאוורר פשוט היא הדרך הטובה למניעת העקיצות.




תגובות:
3 אדון דור פלג - חבל שלא צילמת לכתבה את כל
יוני 28-05-2014
מקורות המים המיובשים

 

2. נהיה מגעיל פה כבר
אוסנת 28-05-2014

 

1. נשבר כבר מהיתושים האלה , דרור תתעורר!!!
מיכל 28-05-2014

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה