איך גוגל, פייסבוק, אמזון ואפל מנצלות את הרגשות שלכם

$(function(){setImageBanner('b689293a-6c25-4d01-a08d-2ae5e6e9a841','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37801,'Image','');})

בשנים האחרונות התרגלנו לסמוך בעיניים עצומות על חברות כמו פייסבוק, גוגל, אפל ושירותי קנייה אינטרנטיים כמו אמזון, בזמן שהם מספקים לנו את השירותים שלהם בדרך שתועיל לנו ותקל על חיינו. עם זאת, בכל אותן חברות ישנם אנשים שכל תפקידם הוא לוודא שיכנסו להן כמה שיותר רווחים על חשבוננו. כל אותן חברות יעשו כל שביכולתן כדי להגדיל את הכנסותיהן והן אכן עושות זאת, בהרצאתו של הפרופסור לשיווק סקוט גלוואי, אתם תגלו איך הן מנצלות את הרגשות שלכם כדי להגדיל לעצמן את הרווחים, מה זה אומר עלינו ועל מי מוטלת האשמה על המצב?

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה