בתקופת אי הודאות, בואו נקשיב לקול הפנימי שלנו

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c5dd7a93-e8c6-43cd-b991-d4b79697a302','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37801,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c5dd7a93-e8c6-43cd-b991-d4b79697a302','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37801,'Image','');},15]]);})

כי כדי להצליח לקבל את אי הוודאות עלינו להיות במקום של אמונה, אמונה בעצמנו ואמונה בדרך שלנו, אמונה כי אנו נצליח והדברים יסתדרו לטובתנו הגדולה ביותר, וזה המקום שמחובר לקול הפנימי שלנו!

הקול הפנימי

נראה כי הכאוס ואי הוודאות שולטים כעת בעולם,

זו אינה תחושה רגעית אלא תחושה אשר מלווה כעת את האנושות כולה כבר מזה כמה חודשים טובים ונראה כי התחושה הזו הולכת להיות איתנו לעוד פרק זמן מה.

לפעמים אנו מצליחות להתנתק מהדבר הזה לרגעים, לחוות קצת מהחיים שלנו דרך פילטרים אחרים שאינם כוללים אי וודאות או כאוס.

אך גם אם אנו לא מאפשרות לתחושות אלו להשתלט על כל חיינו, הן בהחלט משפיעות על החלטות השונות שאנו מקבלות כעת.

ובכך העולם כפי שהכרנו אותו משתנה לנו לנגד עינינו, דווקא בעולם שכזה תרגול של רוחניות ותפיסת עולם רוחנית עוזרת בהתמודדות עם המצב, עם מה שמתרחש ומקלה על תחושות האי נוחות במקרה הטוב, במקרה הרע מתח וחרדה שמלווה עם תקופות שכאלו.

הפעם השינוי כל כך גדול כי נראה שהעולם לא יחזור לקדמותו, דווקא ברגע שכזה חשוב להפסיק להמתין שהעולם יחזור לקדמותו, ולקבל את השינוי ואי הוודאות כפי שהם כרגע.

נשמע פשוט אך הביצוע מורכב יותר ובעיקר דורש תרגול.

כי כדי להצליח לקבל את אי הוודאות עלינו להיות במקום של אמונה, אמונה בעצמנו ואמונה בדרך שלנו, אמונה כי אנו נצליח והדברים יסתדרו לטובתנו הגדולה ביותר, וזה המקום שמחובר לקול הפנימי שלנו!

אותו הקול שמכוון אותנו ולא זז ולו במילימטר ממה שבאמת טוב לנו, אלינו להפסיק לשמוע את הקורה בחוץ להתחיל לשמוע את הפנים קורא לנו.

הקול הפנימי הוא הקול שמאזן אותנו גם בתקופות מורכבות שכאלה. ואף בתקופות מורכבות מזו. הוא זה שמחובר לאינטואיציה שלנו ולא מאפשר לנו ליפול לתוך ההתנהלות מתוך היצר ההישרדותי  ומנגנון ה"fight or flight" האופייני לתקופות של קושי ואי וודאות, מנגנון שבמצבים שכאלה מביא אותנו לקבלת החלטות שאינם מטיבות איתנו.

על ידי קבלה של המצב והקשבה פנימה, לקול הפנימי, אנו מפחיתות את המתחים, את העומסים הרגשיים וכך מכניסות את עצמנו למקום מאוזן יותר עם עצמנו.

כי את המצב אנו לא יכולות לשנות, הדבר היחיד שאנו יכולות לשנות זה את הגישה שלנו והחיבור לעצמנו, מכאן כאשר אנו מבצעות שינוי פנימי אנו בהחלט משפיעות על העולם החיצוני המיידי שלנו. על ההחלטות שאנו מקבלות וכך על איכות החיים שלנו.

אז במקום להיות עסוקות בבלאגן שבחוץ בואי נתחבר לפנים, ניצור את השלווה והשקט שאנו צריכות, נקשיב לעצמנו לצרכים האמיתיים שלנו ונבנה לנו מערכת אמונה עצמית שאינה תלויה בדבר מלבד עצמנו.

תאמינו לי זה משתלם גם למערכת החיסונית שלכן,

ועל זה בטור הבא 3>

נכתב על ידי יעל ניסים, מייסדת המכון ללימודי רוחניות מורה לקורס בתקשור. 

 

כמה מילים על המכון ללימודי רוחניות:

המכון ללימודי רוחניות נוסד לפני 5 שנים ומאז הכשיר מאות רבות של תלמידים שעוסקים במקצועות הרוח הריפוי והטיפול. בצוות המכון מורות ומורים ידועים בתחומם אשר מאחוריהם שנים רבות של נסיון והסמכות. המכון ממוקם בתל אביב ומשתתפיו מהווים קהילה תומכת וזמינה בכל עת לחבריו. המכון מציע לימודים במגוון מאוד רחב של שיטות ותחומים בעולם הרוח המאפשרים לכל אחד, גם אם אין לו נסיון, להתחבר לנשמתו ולעולם הרוח בדרכו הייחודית והמתאימה לו. 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה