ההגרלה השנייה בסדרת ההגרלות במסגרת תוכניות "דירה בהנחה" יצאה לדרך, גן יבנה אינה ברשימה

$(function(){setImageBanner('bf136d2b-9f44-40cd-8f89-3e9bb13d12b2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

משרד השיכון והבינוי הודיע על פתיחת ההגרלה השנייה במסגרת "דירה בהנחה". פתיחת ההרשמה הינה ל-95 הגרלות ב-25 יישובים שונים, ובמסגרת זו יוגרלו 5,499 דירות. גן יבנה אינה מופיעה ברשימה, אך השכנות לה כן. לרשימת היישובים המלאה, היכנסו לכתבה.

"הודעת משרד הבינוי והשיכון:

"אנו שמחים להודיע על פתיחת ההרשמה ל-95 הגרלות ב-25 היישובים האלה:

ירושלים, חיפה, אשדוד, נתניה, באר שבע, רמת גן, אשקלון, בית שמש, נצרת, אילת, ראש העין, אלעד, דימונה, ערד, מגדל העמק, שדרות, עראבה, בית שאן, טורעאן, דיר חנא, גבע בנימין, מצפה רמון, כפר ברא, מעלה אפרים, פוריה - כפר עבודה (הרשימה ממוינת לפי סדר ההגרלות. הסדר הסופי שמור לשיקול דעתו של משרד הבינוי והשיכון).

במסגרת זו יוגרלו 5,499 דירות.

הגרלת יולי 2022 היא ההגרלה השנייה בסדרת ההגרלות במסגרת תוכניות "דירה בהנחה". עד סוף השנה, בסך הכול יוגרלו כ-30,000 דירות.

משרד השיכון והבינוי

חשוב לדעת:

ניתן להגיש בקשה לאישור זכאות עד 7.7.2022. לאחר מועד זה לא יהיה ניתן להגיש בקשה חדשה לאישור זכאות או לחידוש זכאות עד סגירת ההרשמה להגרלה.

ההרשמה להגרלה תסתיים ביום ראשון, 17.7.2022, בשעה 23:59.

במהלך חודש יולי תיפתח הרשמה להגרלות נוספות, המיועדות גם למשפרי הדיור.

שימו לב:

אין עדיפות בהגרלה לאלה המקדימים להירשם.

ההגרלות מיועדת לזכאים חסרי דיור.

ניתן להירשם לעד שלושה יישובים, ולכל ההגרלות באותו היישוב.

בהגרלה זו ניתנת עדיפות מוחלטת לנכים רתוקים, ועל כל 30 דירות תוקצה דירה אחת המיועדת לנכה רתוק, בהתאם לכללי התוכנית.

סדר ההגרלות נקבע לפי גודל היישוב – תחילה היישוב שמספר תושביו הוא הגדול ביותר, ובסוף היישוב שבו מספר התושבים שלו הוא הנמוך ביותר (לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה). סדר ההגרלות הסופי שמור לשיקול דעתו של משרד הבינוי והשיכון. 

מדוע סדר ההגרלות חשוב?

כדאי לכם לשים לב גם לסדר ההגרלות בעת בחירת שלושת היישובים, מפני שאם תזכו בפרויקט אחד, תוסרו מכל הרשמותיכם לפרויקטים אחרים, גם אם הייתם מעוניינים בהם יותר.

ביטול השתתפות בהגרלות קודמות:

מנגנוני הזכייה האוטומטיים בעקבות ביטולי זכייה על ידי זוכים אחרים ממשיכים כל הזמן. כלומר, כל העת נקבעים זוכים חדשים הנמצאים ברשימות המתנה.

אם אינכם מעוניינים לזכות בפרויקטים שנרשמתם אליהם בעבר, מומלץ לכם לבטל את ההרשמה בפרויקטים אלה כדי שלא תזכו בהם.

כדי לבטל השתתפות עליכם להיכנס לאזור האישי באתר ההרשמה להגרלות, לחפש את הפרויקט הרלוונטי (לפי מספר ההגרלה), ללחוץ על הכפתור המתאים ולפעול לפי ההוראות המופיעות באתר."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה