חוזרים לביה"ס עם יישומון 'מד"א שלי' - להצלת חיים

$(function(){setImageBanner('d75052dd-8a58-4939-b535-25082cb6fa2f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

הורים רבים נערכים לפתיחת שנת הלימודים ומציידים את ילדיהם, לצד הילקוט והמחברות, במכשיר סלולרי חכם // על מנת להבטיח את שלומם של ילדיכם, במד"א קוראים להתקין את יישומון "מד"א שלי", המאפשר להזעיק את מד"א במקרה הצורך, תוך שהיא משדרת את מיקומו המדויק של הילד, מעניקה לצוותים הרפואיים מידע על עברו הרפואי, ואף חוסכת את הצורך לזכור את מספר החירום 101 של מד"א.

דוברות מד"א

צילום מסך של יישומון "מד"א שלי"

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, עוסקים הורים רבים בשאלה כיצד לוודא שימוש נכון במכשיר הסלולר של ילדיהם, המלווה אותם לכל אורך שעות היום. לקראת הראשון לספטמבר, ממליצים במד"א להורים להתקין במכשירי הסלולר של ילדיהם את יישומון "מד"א שלי", שיאפשר לילד להזעיק במקרה הצורך את מד"א בלחיצת כפתור אחת, מבלי שיצטרך אפילו לזכור את מספר החירום של מד"א - 101.

בנוסף, עם הזנקת מד"א באמצעות היישומון, משוגר באופן מידי מיקומו המדויק של הילד למוקד מד"א, ולצוותים הנמצאים בדרך, באופן שמאפשר להגיע אליו במהירות ובקלות, גם אם הילד מבוהל או שאינו יודע להסביר היכן בדיוק הוא נמצא.

___________________________________________________

עוד ממליצים במד"א להזין ביישומון את המידע הרפואי הבסיסי של הילד, לרבות אלרגיות לחומרים שונים ולתרופות, מידע על שימוש במשאפים ועל מחלות שונות דוגמת אסתמה, סכרת, אפילפסיה, מחלות לב, או כל מידע רפואי משמעותי אחר. כך, צוותי מד"א המגיעים לטפל בילד, יכולים לקבל מיד את כל המידע הרפואי הרלוונטי לטיפול בו, גם כאשר הוא אינו יודע, או אינו יכול, להסביר על עברו הרפואי בעצמו.

___________________________________________________

במגן דוד אדום מדגישים כי היישומון נגיש לחלוטין גם לבעלי מוגבלויות וזמין במגוון רחב של שפות. עוד מאפשר היישומון, שבשימוש ע"י יותר ממאתיים אלף משתמשים בישראל, להכניס לתוכו מידע רפואי ופרטים של קרובי משפחה. כך לדוגמא, יכול ההורה להכניס אל היישומון את המידע הרפואי של ילדו, ובמקרה חירום לשגר אליו את צוותי מד"א, מבלי שהילד יצטרך לעשות דבר.

מנכ"ל מד"א, אלי בין:

"אני מזמין את ההורים וצוותי החינוך וההוראה לשוחח עם התלמידים על הפעולות מצילות החיים בעת מצב חירום – ולהתקין את אפליקציית 'מד"א שלי', על מנת להעניק לילדינו את המעטפת הבטיחותית המתאימה ביותר.אני מאחל לכל התלמידים שנת לימודים פורייה, מוצלחת ובריאה!"


להורדת היישומון 'מד"א שלי' בחינם http://q-r.to/bafscX

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה