אתם בחל"ת או באבטלה - היזהרו מה - 1 ביולי

$(function(){setImageBanner('4b6a7f03-55f6-4d48-a5d4-160209ecc703','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

ב–1 ביולי, יופסקו תשלומי דמי אבטלה בתנאי הזכאות המשופרים והמיוחדים למשבר הקורונה.
מתאריך זה צפויים כ–300 אלף מובטלים להיות ללא זכאות לדמי אבטלה. רבים מהם עלולים להישאר בלי עבודה וללא רשת ביטחון.

אבטלה

בחודש מארס היו בישראל 559 אלף איש שקיבלו דמי אבטלה. ההערכות של הביטוח הלאומי מתבססות על כך שכ–90% ממקבלי דמי האבטלה כילו כבר את הזכאות שלהם לפי התנאים הרגילים בזמן המשבר.

החל ב–1 ביולי יחזרו להתקיים התנאים הרגילים והמשמעות היא שמי שפוטרו או הוצאו לחל"ת בתחילת המשבר, וקיבלו עד כה דמי אבטלה — לא יהיו זכאים עוד.

לפי ההערכות של ביטוח לאומי, מאות אלפי הישראלים צפויים להישאר ללא עבודה וללא רשת ביטחון, מה שמציב רבים בפני נקודת הכרעה — מעסיקים ועובדים.

גם מי שפוטרו וקיבלו דמי אבטלה לפני משבר הקורונה. גם הם עשויים להישאר ללא רשת ביטחון ב–1 ביולי. אפילו אנשים שהוצאו לחל"ת או פוטרו בעת המשבר וחזרו בינתיים לעבודה, אינם מוגנים לגמרי. אם הם ימצאו את עצמם מפוטרים בחודשים הקרובים — הם יישארו ללא זכאות לדמי אבטלה.

עסקים רבים נמצאים במשבר כבד, וייתכן שלא ימהרו להחזיר את עובדיהם. אך מה קורה אם המעסיק רוצה להחזיר את העובד – וזה מסרב לחזור?

ישנם לא מעט עסקים שלא הצליחו להתאושש ממשבר הקורונה- מה יקרה במצב שבו מעסיק יאמר לעובד שאין ביכולתו לשלם לו את הפיצויים המגיעים לו?

ההמלצה שלנו היא – אל תחכו לדקה ה- 90, אם יש לכם הזדמנות למצוא עבודה, תפסו אותה עכשיו, לפני שהשוק יוצף באנשים שירצו ויהיו חייבים לעבוד בכל מחיר.

באשדוד מגייסים היום עשרות עובדים ל WOLT  שנכנסים לעיר אשדוד (לפרטים לחצו כאן).

למרכז השרות של פתאל שפעיל באשדוד (לפרטים כאן)

תוכלו גם להיכנס ללוח הדרושים של אשדוד נט – שם מוצעות היום עבודות באשדוד שאולי מי מהם רלוונטיים עבורכם.

בהצלחה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה