ביום שישי הקרוב: פתיחת עונת הרחצה בחופי העיר אשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3c050d7f-b672-41ca-b4cc-c80f0aead07e','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3c050d7f-b672-41ca-b4cc-c80f0aead07e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15]]);})

ביום שישי הקרוב (8/4) זה קורה. חופי הרחצה ייפחו לקהל הרחב בעיר

צילום: אגף החופים

חופי אשדוד, זוכים בכל שנה במדד חוף נקי לציונים הגבוהים ביותר וגם השנה זכו כלל שבעת החופים בדגל הכחול –"דגל כחול" תו איכות סביבתי בינלאומי הנבחן בכל שנה ומצריך עמידה במספר קריטריונים בנושא נגישות, ניקיון ואיכות הסביבה.

החופים באשדוד הם מהאיכותיים בחופי ישראל ובכך מהווים בראש ובראשונה מקום בילוי אטרקטיבי, איכותי ובטוח עבור תושבי העיר אשדוד.

חופי אשדוד הפכו ליעד תיירותי מוביל המניפים בגאווה 7 דגלים כחולים (המעידים על רמתם וניקיונם ונגישותם).

אשדוד, נחשבת לאחת מערי החוף המובילות בישראל עם רצועת חוף חולית יפה ארוכה ומיוחדת השתרעת לאורך 10.5 ק"מ וכוללת הקפדה שירותי חוף ברמה הגבוהה ביותר הפועלים בחופים המוכרזים וגם הלא מוכרזים.

עבודת אגף החופים כבר אינה רק לדאוג לשירותי הצלה וניקיון החופים, מנהל אגף החופים אריה תורגמן ביחד עם עובדי האגף, החליטו לתת משמעות גדולה לחופי אשדוד אשר מהווים חלק מרכזי בחיי התושבים.

בזכות כך -אגף החופים הפך למודל הארצי בזכות הערף המוסף והחזון שהוא חרט על דגלו ובראשו מתן שירות בטוח ואיכותי.

"אגף החופים עם הפנים לקהילה אשדוד, הצליחה אשדוד לייצר קהילה מיוחדת בחופיה ולקיים שיתופי פעולה רבים בכל התחומים: ספורט, תחרויות, שמירה על איכות הסביבה, פעילויות ופרויקטים חינוכיים פרויקטים ויוזמות בנושאי הנגשה, אירועים בחופים ועוד.

חופי אשדוד עם 7 דגלים כחולים- תו תקן בינלאומי, בשטחה מתקיימות פועלות קהילת החופים כוללת: מועדוני הגלישה, החברים הפרויקט האוסטרלי, הנערים עוזרי המציל, עמותות למיניהן כגון: אנשי הים התיכון, מחמלי, אקו- אואשן, רשות הטבע והגנים ומתנדביהם, בית הספר הימי שלנו, עמותת זיו נעורים, מועדון גל-גלים של עדי קלנג, קהילה נגישה, יחידות האכיפה, עמותת הגולשים, תיירות אשדוד ופרויקט החופיקס, רשות הספורט על שלל הפעילויות המתקיימות בחוף ועוד.

אריה תורמן מנהל אגף החופים: "בכל שנה אנו נרגשים מחדש לפתוח את עונת הרחצה עם יעדים חדשים במטרה להמשיך ולשדרג את השירות ולשמור על מיתוג חופי העיר אשדוד מהאיכותיים במדינת ישראל ועם שבעה דגלים כחולים המאפשרים בילוי ופנאי איכותי".

"בנוסף, הפכנו את החופים לשטח בו ניתן לקיים מניפת פעילויות ימיות , לנבות קהיליות ייחודיות ולשלב את המערכת החינוכית העירונית במטרה להטמיע אצל הדור הצעיר את החשיבות של השמירה על הסביבה הימית ובכלל".

בכל שנה מוביל אגף החופים פרויקטים מיוחדים וחלקם פורצי דרך ברמה הארצית ואחרים ממשיכים למשוך תושבים רבים אשר בוחרים להשתתף .

הסברה במערכת החינוך העירונית - מצילים מרצים -סיירת ההצלה של אגף החופים עברה מהחוף אל מערכת החינוך והפכה להיות סיירת הסברה- התנהגות נכונה ושמירה על איכות הסביבה הימית ובכלל .

- מנגישים ומגשימים לך את הים - פועלת באשדוד, שהייתה העיר הראשונה בישראל שהנגישה את הכניסה למים במספר אמצעים והמרכזי היה כיסאות גלגלים צפים אשר איפשרו כניסה למים באמצעות ישיבה על כיסא ציפה.

שם התוכנית יצא למרחבי מדינת ישראל, רבים היו מגיעים ולחלקם זאת הייתה פעם ראשונה בחייהם שנכנסו למים

לראשונה הקימו באגף סיירת הסברה חינוכית וצוות ההסברה כולל את המצילים שרגילים ביום יום להיות בסוכת המציל וכעת הם מרצים בכיתות בתי הספר העירוניים . אגף החופים עם הפנים לקהילה.

הפרויקט האוסטרלי – יפתח השנה את עונתו ה- 8 ברציפות זוכה להצלחה גדולה , בשנה שעברה לקחו בו חלק מעל 200 הורים וילדים.

בפרויקט לומדים הילדים על הסכנות בים, דרכי התמודדות, מאפייני הסביבה הימית, עזרה ראשונה וכל זה לצד : עזרה הדדית, עבודת צוות, התמודדות עם פחדים.

ה - קמפיין – "החוף שלי רב פעמי" – במסגרת קמפיין זה, הועבר במועצה חוק עזר והתחילו פעולות הסברה שונות. קמפיין זה מצטרף למהלך ארצי ועולמי של הפחתת השימוש בפלסטיק החד פעמי.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "בכל שנה אגף החופים מצליח לשדרג את החופים ולהעלותם לעוד רמה וזוכה למחמאות. הוא מעמיד את חופי אשדוד ברמה הגבוהה ביותר, כולל חופי רחצה מאובזרים ומצוידים בכל המתקנים האפשריים ושומר על רצועת חוף נקייה כל השנה, גם באתרים שאינם חופי רחצה מוכרזים. לחופי אשדוד יצא מוניטין ארצי.

מאות אלפי מתרחצים מגיעים אליהם בעונת הרחצה ונהנים משירותי חוף ברמה הגבוהה ביותר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה