המורה אסר על תלמידת כיתה א' לצאת לשירותים וברח לה במכנסיים מול כל הכיתה

$(function(){setImageBanner('80d2ed1f-a9bf-4703-a17f-5b372c95d873','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

מהבושה, התלמידה נעלה את עצמה בשירותים עד שאימה הגיעה לאסוף אותה בסוף היום. לדברי אביה, אף אחד מצוות ביה"ס אפילו לא טרח לדבר איתה ולבדוק שהיא בסדר. מהעירייה נמסר: "לאחר שיחת בירור עם המורה, הוחלט לסיים את עבודתו בבית הספר". משרד החינוך בתגובה: "בית הספר קיים שיחות עם התלמידה והוריה על האירוע בליווי גורמי מקצוע והוצע סיוע ככל שיידרש"

פדופיליה

מקרה לא פחות מחמור שהתרחש באחד מבתי הספר היסודיים בעיר גרם למבוכתה של תלמידת כיתה א' שנאלצה לעמוד בבושת פנים מול כל הכיתה לאחר שברח לה פיפי במכנסיים כי המורה המחליף אסר עליה לצאת להתפנות בשירותים, על אף שביקשה מספר פעמים.

אביה של הילדה מספר לאשדוד נט כי אחד התלמידים הבחין בכך וצעק בקול רם באמצע השיעור והילדה החווירה פנים מול כל הכיתה. לטענתו, לאחר שזה קרה המורה הגדיל לעשות ואמר לה בגסות רוח "מה את לא יכולה להתאפק?!" ושלח אותה לשירותים, שם היא נעלה את עצמה מהבושה עד סוף היום, עד שתלמידה אחרת הגיעה וסימנה לה כי יום הלימודים הסתיים.

"אף אחד מבית הספר אפילו לא ניגש אליה לבדוק מה איתה, כלום" – אומר האב. "המורה ארז לה את התיק ושם אותו ליד השער והיא הלכה לשם בוכה וחיכתה עד שאמא שלה הגיעה ומצאה אותה כולה עם פיפי עליה. בוכה בשער ואף אחד לא עומד איתה, לא מטפל בה, לא דואג לה ולא כלום".

עוד באותו היום האב מספר כי פנה לפסיכולוגית כדי להעריך את הנזק הנפשי והרגשי שנגרם לילדה בעקבות האירוע. "הגשתי תלונה למשרד החינוך ופנינו גם לוועד ההורים שהזדעזע" – הוא מספר. "כרגע אני לא שולח את הילדה לבית הספר עד להודעה חדשה".

לדבריו, זו אינה הפעם הראשונה שזה קורה ובפעם הקודמת שהתרחשה לפני כחודשיים הובטח לו כי האירוע לא יחזור על עצמו. "למנהלת אין כל-כך מה להגיד, היא קברה את הראש שלה בחול כי הרי בפעם הקודמת היא התחייבה שזה לא יקרה יותר" - אומר האב.

"היה מצופה שבית הספר יערוך לכל הפחות הסברה לצוות המורים ובכיתות" - הוא מוסיף, "ואולי לשלוח לילדה איזה מכתב או משהו בסגנון מכל הכיתה, כדי לעודד אותו ולגרום לה תחושה טובה יותר מול עוגמת הנפש שחוותה".

ממינהל החינוך בעיריית אשדוד נמסר:

"אכן תלונה קשה מאד וצר לנו על החוויה שהילדה עברה. מהנהלת בית הספר נמסר כי מדובר במורה ממלא מקום ולאחר שיחת בירור עמו הוחלט לסיים את עבודתו בבית הספר. מינהל החינוך ביקש לבדוק את המשמעויות המשפטיות למקרה הנ"ל ועומד בקשר עם בית הספר לבדיקת מצבה של הילדה ומתן סיוע אם יידרש".

מחוז הדרום במשרד החינוך:

"מדובר במקרה מצער שאירע בזמן שיעור בסוף יום הלימודים עם מורה ממלא מקום. הוער לממלא המקום כי אופן הטיפול באירוע היה שגוי. במקביל קיים בית הספר שיחות עם התלמידה והוריה על האירוע בליווי גורמי מקצוע והוצע סיוע ככל שיידרש".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה