נהגי מוניות מאשדוד יצאו בשיירה לכיוון תל אביב כמחאה על הפחתת התעריפים (וידאו)

$(function(){setImageBanner('8607d270-8503-4ea4-abc4-9fac861b4419','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

עשרות נהגי מוניות ספיישל מאשדוד יצאו הבוקר (ה') בשיירה לכיוון תל אביב, כאות מחאה נגד החלטת הממשלה להפחית את התעריפים. באותה שעה נרשם עומס כבד בכביש 4. הנהגים: "המדינה רוצה לגזול מאיתנו את הפרנסה" - צפו בוידאו

נהגי המוניות  באשדוד הצטרפו למחאת המוניות הארצית והבוקר (ה') יצאו עשרות מהם בשיירה מאשדוד לתל אביב על כביש 4. הרקע: ההחלטת הורדת 30% ממחירי הנסיעות, ביטול תוספות של נוסע שלישי ומזוודות.

השבוע התכנסה ההנהלה המורחבת של איגוד נהגי המוניות הארצי ומשרד האוצר, אך הצדדים לא הגיעו להבנות. נהגי המוניות טוענים כי נערכו בדיקות שטח המשוות בין שיטת החישוב החדשה לזו הקיימת שמהן עולה כי הכנסתם תרד בכ-30% בנסיעות הבין עירוניות, ההכנסה בנסיעה העירונית תעלה רק בכ-6%. מבדיקתם עולה כי שכר הנהגים צפוי להיפגע בשיעור של כ- 25%-30%.

"המדינה רוצה לגזול מאיתנו את הפרנסה" - מסר לאשדוד נט אחד הנהגים שהשתתף הבוקר במחאה. "יצאנו עשרות נהגים מתחנות שונות מאשדוד כדי לומר שלא נסכים להורדת התעריפים ולפגיעה בפרנסתנו. לא תיתכן הורדת מחירים שכזאת".

נכון להיום, נוצר מצב אבסורד, בו מותקנים לנהגי המוניות בישראל שני סוגי מונים שונים, שמחשבים מחיר נסיעה באופן שונה: מונה אחד שהתעדכן בהתאם להורדה בתעריפים, והשני: כל הנהגים שטרם עדכנו את המונה, כלומר, המחיר הישן.

עשרות נהגים מאשדוד התארגנו כאמור הבוקר בחניית חוף לידו לקראת היציאה לדרך, ונסעו בשיירה לכיוון תל אביב. עם הגיעם למחלף יבנה סיימו הנהגים מאשדוד את הפגנת המחאה ושבו לעיר. בינתיים, היה מי שתיעד את המתרחש בכביש 4, שם נרשם עומס כבד - אולם לא ברור אם מדובר בשיירת הנהגים מאשדוד שגרמה לכך.

צפו בוידאו >>>

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה