ביום שישי הקרוב, פותחים את הלב ל"גן יבנה למען החי"

$(function(){setImageBanner('6578fb0b-7695-4471-a953-29fd3bcf6b71','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מיזם "גן יבנה למען החי" המציל כלבים וחתולים רבים ביישוב זקוק לכם לצורך המשך הפעילות המבורכת והמדהימה. ביום שישי הקרוב, יעמדו דוכני מאפים שנאפו באהבה על ידי תושבי גן יבנה בקניון פרנדלי ובמרכז הרצל. כל ההכנסות מהמכירות קודש לרווחת בעלי החיים ביישוב.

גן יבנה נט

מאחורי מיזם "גן יבנה למען החי" עומדות חגית דויטש וחן טורן (וגם מתנדבים רבים ברחבי היישוב) שהאהבה לבעלי חיים והדאגה להם הם חלק מחייהן.

במשך שנים, היתה זו חגית שפעלה לבדה, כשהיא מאכילה ומצילה כלבים וחתולים רבים ברחבי היישוב.

לפני שנה, חן, שהיא גם שכנה של חגית, רצתה לחזור אל מעגל ההתנדבות והשאר היסטוריה. חגית וחן הצילו במהלך השנה האחרונה עשרות חתולים וכלבים, העבירו לטיפול רפואי ושילמו עליו מהכספים ההולכים ואוזלים.

"חלק מהכלבים והחתולים שאנחנו מצילות זקוקים לשיקום ארוך. אנחנו מוצאים להם משפחות אומנה ומממנות את הטיפולים הוטרינריים שלהם שלרוב מגיעים לסכומים של אלפי שקלים. 

השאיפה הכי גדולה של חגית וחן היא ליצור שיתוף פעולה ארוך טווח עם המועצה המקומית גן יבנה ועם המחלקה הוטרינרית. "כרגע, הולך ונרקם שיתוף פעולה.

יש המון נכונות מצד המועצה לעזור לנו וברגע שהמחלקה הוטרינרית בגן יבנה תעבור שיפוץ נוכל לקיים שם ימי אימוץ לכלבים וחתולים". אומרת חן. "בכל פעם שמישהו מתקשר לפיקוח  העירוני בגלל חתול או כלב ביישוב מפנים אותו אלינו אבל אין לנו את היכולת לטפל בכל כך הרבה מקרים. לכן אנחנו זקוקים לעזרת המועצה." 

כשהבינו שהכספים למיזם המשמשים לרכישת מזון, ציוד ותשלום עבור טיפולים וטרינריים, הולכים ואוזלים החליטו ליזום יום התרמה מיוחד. ביום שישי הקרוב, יעמדו דוכני מאפים  בקניון פרנדלי ובמרכז הרצל בגן יבנה.

כל המאפים נתרמו על ידי תושבי ותושבות היישוב (מי שמעוניין לתרום מאפים למיזם יתקבל בברכה). כל המאפים נאפו באהבה על ידי התושבים למען המיזם המיוחד. 

כל ההכנסות מהמכירות יועברו לטובת רווחת בעלי החיים של גן יבנה בחסות מיזם "גן יבנה למען החי" 

לפרטים נוספים ולתרומת מאפים :

חגית דויטש  050-5663008

חן טורן : 052-6579533

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה