גלו כיצד פינקו את ילדי בית אפל ביום המעשים הטובים

$(function(){setImageBanner('08e8fde7-8ebd-45f8-ad07-7ff5d5252acc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לרגל יום המעשים הטובים כוכבת הילדים אסתר קסטרו שמככבת בימים אלו בערוץ הכוכבים עם התכנית "אסתר ופרוטי" הגלידה, הגיעה יחד עם מור דקל, יו"ר העמותה לגיל הרך הישראלית, שלוחה של omep העולמי למען הילד בגיל הרך , לשמח ילדי בית אפל ולהמתיק להם את היום עם ממתקים ובקבוקים והפתעות.

שירן פרץ יח"צ

גיל בר מנהל אגף כפרי הנוער משען:

"המון תודה לרגל יום המעשים הטובים. תודה רבה למור דקל יו"ר העמותה לגיל הרך בישראל ואסתר קסטרו כוכבת הילדים על פועלכם למען הילדים בהתנדבות למען רווחתם. הילדים נהנו וכל חיוך של ילד זה עולם ומלואו ואם הצלחתם לעשות זאת תישאו בברכה. להמשך פעילות משותפת למען הילדים."

מור דקל יו"ר העמותה לגיל הרך בישראל:

"בית אפל" שהינה פנימייה טיפולית, בבעלות רשת “משען”, ממוקמת בלב היישוב הכפרי גן יבנה. הפנימייה קולטת ילדים ובני נוער המופנים ע”י שירותי הרווחה, לאחר שנמצא כי יש צורך בסידור חוץ ביתי. בפנימייה 200 חניכים מגיל חמש עד גיל שמונה עשרה. מרבית הילדים בעלי פוטנציאל קוגניטיבי תקין ומסוגלים להשתלב בקהילה נורמטיבית. עם זאת, לנסיבות הוצאתם מן הבית לפנימייה יש השלכות בתחום הרגשי וההתנהגותי. בפנימייה פועל גם מרכז חירום הנותן מענה לילדים שהוצאו מביתם בחירום עקב מצב משברי או סיכון אליו היו חשופים.

תודה לתרומתם של תבור ״מפרסום תבור״ על התרומה של הבקבוקים, תודות ל ״מרכז הכוכביות הארצי״ ולדידי מסילתי בעזרה ובתרומת הממתקים שתמיד תהיו בצד הנותן."

אורטל אברהם מנהלת קשרי קהילה בית אפל:

"במסגרת יום המעשים הטובים, זכו ילדי וצוות בית אפל, בפעילות מבורכת. הופעתה של אסתר קסטרו, "אסתר ופרוטי הגלידה", המתנות והממתקים שחולקו, ריגשו את כולם. שמחתי לראות את הילדים נהנים, צוחקים, ומוקסמים. תודה על פעילות מבורכת, בשמי, בשם הצוות ובשם התלמידים."

שירן פרץ יח"צ

התמונות באדיבות שירן פרץ יח"ץ ובאישור גיל בר (משען)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה