גל פריצות השבוע בגן יבנה. המשטרה מתגברת כוחות ומבצעת פעילויות אכיפה.

$(function(){setImageBanner('2f5af5e4-aefe-4a76-bd74-362bf2796333','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בלילה שבין 1/6 ל-2/6 (בין שלישי לרביעי), אירעו כמה פריצות לבתים פרטיים בגן יבנה. בין היתר ברחוב האצ"ל וברחוב הסייפן. המשטרה חושדת כי מדובר בחוליה אחת שביצעה את כל הפריצות והיא פתחה בסדרת פעילויות גלויות וסמויות על מנת לאתר את חברי החוליה.

משטרת ישראל

במהלך הלילה שבין שלישי לרביעי השבוע , אירעו בגן יבנה מספר מקרי פריצה לבתים. באחד המקרים, תיעדה מצלמת האבטחה שבבית אחד התושבים את הפורץ בפעולה. התושב היה באירוע מחוץ ליישוב באותו הלילה והוא מספר : "מעבר לפריטים שנגנבו זה בעיקר התחושה הלא נעימה שמישהו מסתובב בכזאת קלות  במקום שאמור להיות המקום הכי בטוח עבורנו."

שימו לב!!!אוראל, תושב גן יבנה סיפר לצוות גן יבנה. נט :  "מניסיוני , כמה אנשים חשודים שאלו אותי   מספר פעמים האם קיימות ברחוב מצלמות בטענה שהם מעונינים בתיעוד של תאונת דרכים שאירעה במקום. בנוסף, שימו לב, ישנם אנשים המתחזים לשליחים ושואלים שאלות ומבררים גם הם לגבי מצלמות אבטחה הקיימות ברחוב, חשוב להיות עירניים".  

ממשטרת ישראל נמסר כי תוגברו סיורי הביטחון היישובי לצד פעילות של משטרת קרית מלאכי ומשטרת גן יבנה. 

הפעילות הוגברה ובוצעו מבצעי אכיפה ממוקדים כנגד שוהים בלתי חוקיים בגן יבנה וסביבתה. הפעילות נמשכת גם בימים אלו. 

הערכת המשטרה העושה מאמצים לאתר את זהותם של הפורצים, כי יתכן כי מדובר בחוליה של תושבי שטחים וכי חבריה כבר יצאו מן הגזרה. 

תודה לדוברות משטרת קרית מלאכי על העזרה בכתבה 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה