גן יבנה חוגגת לילדי בר ובת המצווה שנאלצו לבטל את החגיגות בעקבות סבב ההסלמה האחרון

$(function(){setImageBanner('62817ef5-1077-4183-b3bc-f201cd57fac9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גיא, שירה, טל וליאם מגן יבנה חלמו על מסיבת בר ובת מצווה מושלמת אך ההסלמה האחרונה והוראות פיקוד העורף שאסרו על התכנסויות ביטלו את התכניות והותירו את הילדים המקסימים מאוכזבים. במועצה המקומית גן יבנה החליטו להירתם למען הילדים והילדות ולשמח אותם ביום שכולו כיף, חוויות והפתעות שרובן נתרמו על ידי אנשי היישוב שפתחו את הלב והחזירו את החיוך לילדים.

במועצה המקומית גן יבנה החליטו להירתם למען הילדים והילדות ולשמח אותם ביום שמחתם. כך, ביוזמת מתנ"ס גן יבנה ובגיוס תרומות מתושבים ביישוב הוחלט לארגן לילדים יום כיף מחוץ ליישוב ובמסגרתו הילדים הגיעו הבוקר לקבלת פנים חגיגית בלשכתו של ראש המועצה, דרור אהרון, שם קיבלו את פניהם עם עוגות מיוחדות שנתרמו על ידי מאפיית הג'ינגי בגן יבנה ופיית המתוקים סמדר צברי, זרי בלוני הליום שנתרמו על ידי ליאת בן דוד – בלוני הליום, צעצועי ליאב וקרנבל השקל ומתנות מתנת המועצה המקומית גן יבנה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה


לאחר קבלת הפנים, הילדים יצאו בהסעה שנתרמה גם היא בהתנדבות על ידי המסיע ציון הדר, לראשון לציון שם ישחקו באולינג וייהנו ממגוון פעילויות, ארוחת צהריים וחוויות נוספות.
במועצה מבקשים להודות למתנ"ס גן יבנה, ההנהלה וצוות העובדים, צעצועי ליאב, קרנבל השקל, סמדר צברי פיית המתוקים, ליאת בן דוד – בלוני הליום, מאפיית הג'ינג'י, ציון הדר הסעות ומאחלים מזל טוב גדול לחוגגים – גיא גזר, שירה לוי, טל מטרני, ליאם אברהם.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה