הישגים מרשימים למועדון האתלט גן יבנה באליפות ישראל בג'ודו

$(function(){setImageBanner('76373b31-10de-437a-8413-d5e5aabfe2df','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גביע קבוצתי ומדליות רבות קטפו חברי נבחרות הג'ודו של מועדון האתלט בגן יבנה. למרות שנה לא קלה ותחרות בת שמונה ימים הדורשת מאמץ רב, הגיעו חברי נבחרת הקדטים, הג'וניור והצעירים הישגים מרשימים הודות להתמדה, נחישות ומאמן אגדי אחד- עובד אזולאי.

אליפות ישראל בג'ודו שנערכה השבוע ברעננה, הביאה עמה הישגים מרשימים במיוחד לנבחרות הג'ודו של מועדון האתלט בגן יבנה בניהולו של עובד אזולאי. 

השנה, בשל הקורונה, נערכה התחרות במהלך שמונה ימים מרוכזים במקום להתפרש על פני השנה כולה. באליפות ישראל לקדטיות  - זכתה בתואר אלופת ישראל לגילאי 15-17 שמיים חורש בת ה-17.

במקום השני לקדטיות זכתה תמר אילוז שזכתה בתואר כפול שכן גם באליפות ישראל בנבחרת הג'וניור זכתה תמר במקום השני והמכובד. 

עוד זכתה במקום השני והמרשים, עמית נחמיאס בת ה-15. 

בתחרות הג'וניור, הביא את ההישג הגדול ביותר אורן אזולאי שזכה במקום הראשון. אורן אף מועמד לאליפות אירופה לג'וניור מטעם נבחרת ישראל. 

בתחרות הצעירים ילידי 2010 זכתה במקום הראשון יעל זיו  בת העשר (בסרטון מתועדת גוברת על דרור אהרון ומפילה אותו אל המזרן)

צפו: יעל זיו בת העשר שזכתה במקום הראשון באליפות ישראל מדגימה את יכולותיה על דרור אהרון. 

במקום הראשון זכתה גם אביב כהן. 

בנבחרת הבנים, זכו במקום השני : זיו בוגר ופלג חגיגי 

במקום השלישי זכו עידן קרצו וכן אביתר אנגלס. 

בתחרות הקבוצתית קטפה נבחרת הקדטיות של המועדון את המקום הראשון וזכתה בגביע. 

 עובד, איך התמודדתם עם השנה הלא פשוטה הזו ואיך בכל זאת הצלחתם להגיע להישגים כל כך מרשימים?

"השנה אכן היתה מאוד לא פשוטה. חששתי מהתחרות בגלל שהיא נערכה במהלך 8 ימים ברצף. חששתי שספורטאים שהתתפו בכמה תחרויות לא יעמדו בזה אבל הם עמדו בכבוד. כל התקופה היתה קשה. היה קשה לאמן. התחלנו באימונים בזום וזה עבד לא רע. כשנפתחה האפשרות לאימונים בחוץ התאמנו בפארק וזו היתה הצלחה. בהמשך לא כל האולם קיבל אישור לאימון כאשר נפתחו האולמות. למזלנו, גבי לאופולד מרחובות, הזמין אותנו להתאמן במועדון שלו. ארבע פעמים בשבוע ההורים הסיעו את הילדים לרחובות. יש לי את מלוא ההערכה להורים ולספורטאים שעמדו בזה והגיעו בכל פעם לאימונים בהתמדה מעוררת התפעלות. 

יש לנו במועדון ארבעה ספורטאי נבחרת ישראל: אורן, שמיים, עמית ונועם שהמשיכו להתאמן גם כשלאחרים לא היה אישור להתאמן. מלבד סגרים או בידודים, הם היחידים שהתאמנו כמעט ללא הפסקה. כל הספורטאים עשו עבודה מדהימה בתחרות ואני מאוד גאה בכל אחד ואחת מהם. 

אילו תחרויות צפויות בעתיד הקרוב?

אני מקווה שנוכל להתחיל לנסוע לחו"ל. אורן אמור לנסוע להתחרות בגביע אירופה ב-11/8/2021  אם לא יסגרו את השמיים. אנחנו גם מתוכננים לטוס לתחרות בינלאומית שתיערך בפינדלנד בדצמבר הקרוב. כמובן, הכל תלוי בהתפתחויות הקשורות לקורונה. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה