המסבירים הצעירים מאורט ע"ש רבין בגן יבנה פגשו ב"זום" בית ספר יהודי במנהטן

$(function(){setImageBanner('a84a0330-62a4-461e-9bfe-5fc92af87a48','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המסבירים הצעירים של בית הספר אורט ע"ש רבין פועלים בכדי לשפר את תדמיתה של ישראל בעולם. השבוע, השתתפה הקבוצה בשיחה בינלאומית עם בית ספר יהודי -אשלי יהודי במנהטן.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מיזם מסבירים צעירים מתקיים בבית הספר כבר מספר שנים. במסגרת התכנית "ישראל מתקוונת אליך"EYE2ISRAEL  של רשת אורט, מדי שנה "מסבירים צעירים" רבים עוברים הכשרה שמסיעת להם לקיים פעילות למען ישראל ברשתות החברתיות ועוזרים לשיפור תדמיתה של ישראל בעולם.

 

קבוצת המסבירים הצעירים השתתפה השבוע בשיחה בינלאומית שהתקיימה עם תלמידי ביה"ס יהודי- אשלי יהודי  במנהטן. בשיחה ערכו תלמידי אורט רבין לאורחים  סיור וירטואלי בתחנות תיירותיות מרכזיות בישראל ואף ערכו חידון על ישראל.

המפגש היה מרגש מאוד, מספרת מלוות הקבוצה הגב שירן מועלם: "השיחה הייתה נעימה והנושאים ניזונו מסדר היום  שלנו, שוחחנו על ההתמודדות עם הקורונה במערכת החינוך ולמדנו מהם על השוני בין המדינות בהתמודדות עם הקורונה. השיחה הייתה נעימה מאוד. התלמידים נהנו מאוד ואף החליפו חשבונות אינסטגרם  כדי לשמור על קשר. קבוצת מסבירים צעירים כבר מתכוננת למפגש הבא עם בני נוער חדשים בעולם".

 

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "תדמית ישראל בעולם חשובה לנו מאוד ואני שמחה שתלמידנו נוטלים חלק בקידום מטרה זו".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה