הצעדים הננקטים בעקבות תקרית האלימות הקשה אתמול בבית הספר אורט על שם רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('e9f55525-c607-4466-9fd4-f725b521ee7d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחר התקרית החמורה שאירעה אתמול בבית הספר אורט ע"ש רבין בה אושפז תלמיד בעקבות ריב אלים, נפגש היום ראש המועצה עם שכבת יא בבית הספר וכן עם צוות המורים בבית הספר, השירות הפסיכולוגי, מחזיקת תיק החינוך, המחלקה לשירותים חברתיים ונציגי משטרת ישראל במטרה לגבש דרכים להתמודדות עם המקרה. תגובת המועצה המקומית גן יבנה וראש המועצה דרור אהרון בכתבה.

דרור אהרון פייסבוק

תגובת המועצה המקומית גן יבנה: "המועצה המקומית גן יבנה והעומד בראשה, רואים בחומרה רבה את מקרה האלימות החריג שאירע אמש בתיכון ביישוב. הבוקר, ראש המועצה, יחד עם כלל הצוותים החינוכיים, השירות הפסיכולוגי, השירותים החברתיים, נציגי משרד החינוך, הפיקוח על החינוך ונציגי משטרת ישראל הגיעו לבית הספר ופגשו את התלמידים והצוותים החינוכיים על מנת לתמוך בהם, ללוות אותם ולסייע בהתמודדות עם האירוע הקשה. 

ראש המועצה וכלל הנציגים, שוחחו עם התלמידים והמורים, חיזקו אותם, ושיבחו את הפעולה של מספר תלמידים שהגנו בגופם על התלמיד שנפגע לצד התערבות קריטית של אחד המורים שהעניק טיפול רפואי במקום לתלמיד שנפגע. 

במהלך כל שעות הבוקר, נפתחו הלימודים בכל מוסדות החינוך בגן יבנה בחינוך נגד אלימות ונציגי השירות הפסיכולוגי החינוכי מלווים את התלמידים בכיתות. 

המועצה מפעילה תכנית נרחבת לביטחון קהילתי ומוגנות יחד עם משרד הפנים, מעבירה תכנים  והרצאות נגד אלימות במוסדות החינוך ואנו מקווים שבקרוב תאושר בקשתנו גם לרכזי מוגנות בבתי הספר שיהוו מכפילי כוח. 

כרגע, התכנסו ראש המועצה ומחזיקת תיק חינוך יחד עם כל צוות בית הספר על מנת להחמיר ענישה כלפי תופעות אלימות ולגלות אפס סובלנות לתופעות של אלימות שהפכו למכת מדינה בשנים האחרונות. 

המועצה מבקשת לשלוח איחולי החלמה לנער שנפגע וסומכת על משטרת ישראל שתמצה את החקירה בנושא עד תום. "

דברי ראש המועצה דרור אהרון :

"בוקר טוב סיימתי הרגע שיחה עם כל תלמידי שכבת י"א ועם צוות המורים של בית הספר, השירות הפסיכולוגי, מחזיקת תיק החינוך, המחלקה לשירותים חברתיים ונציגי משטרת ישראל...

פגשתי תלמידים חכמים ונבונים וכמו כולנו עדיין בשוק מהמקרה הכואב של אתמול...

הבהרתי שאנחנו לצידם, עניתי על שאלות והבטחתי להם שנעשה הכל כדי לשמור על ביטחונם ולמנוע ממקרים כאלה להישנות..

ביקשתי לחזק אותם ואת המורים ושיבחתי את הפעולה של התלמידים שהגנו בגופם על הנער שנפגע והפגינו חמלה ואהבת אדם..

דרשתי לערב את המשטרה שתגביר את האכיפה כלפי תופעות של סמים אלכוהול ואלימות, אנחנו נמשיך להפעיל את התכנית לביטחון קהילתי שהתחלנו לא מכבר ונדרוש מהמשרד לביטחון פנים רכזי מוגנות בתוך בתי הספר כמכפילי כוח...

כרגע התכנסנו יחד עם כל צוות בית הספר והבהרתי להם שאנחנו נחציר ענישה ונגלה אפס סובלנות לתופעות של אלימות שהפכו למכת מדינה בשנים האחרונות!

דבר נוסף שחשוב לעצור זה את השמועות שרצות ברשתות החברתיות וראיונות חסרי אחריות ומיותרים של פוליטיקאים בכלי התקשורת שעלולים לפגוע בתלמידים - הנער שנפגע בהכרה ומצבו משתפר, הנער הפוגע בחקירת משטרה ומעבר לזה כל השאר זה שמועות כרגע חשוב לתמוך בתלמידים ובצוות המורים..."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה