ילדי פנימיית בית אפל בגן יבנה חגגו מסיבת חנוכה מלאת הפתעות וחוויות מרגשות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ceb15b7d-d7b3-4fb1-899a-3609e9490eb3','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ceb15b7d-d7b3-4fb1-899a-3609e9490eb3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

ביום ראשון, 28/11/2021, חגגו ילדי בית אפל מסיבת חנוכה בלתי נשכחת אשר יצאה לפועל הודות לספיר הרוש, סטודנטית ללימודי הפקת אירועים במכללת רמת גן שרתמה את כל קהילת גן יבנה להפקת מסיבת חנוכה בלתי נשכחת.

ספיר הרוש, סטודנטית  ללימודי הפקת אירועים במכללת רמת גן קיבלה משימת גמר: להפיק אירוע בהתנדבות עבור עמותה או משפחה מעוטת יכולת. פוסט שכתבה ספיר הפגיש בינה לבין יוסי יפרח, מתנדב קבוע בקהילת גן יבנה בעל הלב הענק שהציע לה להפיק את מסיבת החנוכה לילדי פנימיית בית אפל בגן יבנה. "מעולם לא שמעתי על בית אפל לפני כן וברגע שיוסי הציע לי, לא חשבתי פעמיים והחלטתי ללכת על זה" מספרת ספיר. "פניתי אל רונית, מנהלת פנימייית היום של בית אפל ומשם הכל היסטוריה".

בתמונה: הכניסה לאירוע שקושט בבלונים בעיצובה ותרומתה של גל גלסי 

ספיר הרוש

בתמונה: יוסי יפרח, ראש המועצה דרור אהרון, ספיר הרוש, הרב שניאור קורנט וניקי מנהל פנימית בית אפל 

טל שבתאי

בתמונה: שולחנות עמוסים כל טוב במסיבת החנוכה של ילדי בית אפל 

טל שבתאי

טל שבתאי

בתמונה:מארזי ממתקים שחולקו במסיבת החנוכה 

ספיר הרוש

ספיר פירסמה פוסטים בגן יבנה ונדהמה מהיענות הקהילה שנרתמה להפקת מסיבת חנוכה מושקעת אשר כולה נתרמה עבור הילדים.  קהילת גן יבנה פתחה את הלב והכיס ותרמה כספים, עוגות ענק חטיפים ושתייה, סלטים, כוסות וכלים חד פעמיים , סופגניות, עוגות, פיצות, ספינג'ים, שולחן שוק עם שפע מאכלים, בורקסים, פסטות, מארזי ממתקים ואפילו פיניאטה אחת ענקית.

בתמונה : שולחנות עמוסים מטעמים 

טל שבתאי

ביום ראשון, התכנסו כולם באולם מקושט במיוחד ושמח עם בלונים שעיצבה ותרמה גל גלסי למסיבה שמחה עם שולחנות עמוסים ומארזי ממתקים אותם תרמו בין היתר : נורית, תהילה, אבירם שפע, יוסי יפרח, דגנית, אתי, ליאת, טובה, שרית, יעל מירי, מיטל, אורלי, רונית, רינת, פיצה לאציו,  דורין שוקה שולחן שוק, שיבולת השרון, רנה, דורון ושירלי, נטלי ועדי וקנין,  חיים אלבס ליה פטיסרי (מלבי וקינוחי כוסות) ועוד ועוד. דוכן שערות סבתא ופופוקורן נתרמו גם הם ושימחו את הילדים לאורך האירוע. לאחר שאכלו ורקדו לצלילי המוסיקה של די ג'יי אפיק שהופיע בהתנדבות מלאה ושימח את הילדים , התפנו כולם  להדלקת נר ראשון של חנוכה בנוכחות הרב שניאור קורנט מנהל בית חב"ד גן יבנה, ראש המועצה דרור אהרון וניקי מנהל הפנימייה. 

לאחר ששרו שירי חנוכה ואכלו סופגניות וממתקים, התפנו הילדים למופע קוסמות  מרתק של יניב הקוסם שהלהיב את הילדים בהתנדבות מלאה. לאחר המופע, צפו הילדים בסרטונים שנתרמו על ידי לילך מחברת NMC וכן בסרטון מצחיק של מאור הרוש השחקן המוכשר (ואחיה של ספיר )שהפיק עבור הילדים סרטון מצחיק שהפיל אותם מצחוק ותרם  70 פוסטרים של "עופר ומאור". .לאחר הצפייה בסרטונים, המשיכו הילדים בריקודים לצלילי די ג'יי אפיק  אז הגיע כוכב הרשת מור זייתוני והפתיע את הילדים שהתרגשו והצטלמו אתו. בנוסף, קיבלו הילדים משחקים של משפחת ספיר ומארזי ממתקים לכבוד החנוכה. 

ספיר מסכמת את הפקת האירוע :"היתה לי הזכות והעונג להפיק מסיבת חנוכה עבור ילדי הפנימיה המקסימים. המסיבה הזו לא היתה יוצאת אל הפועל לולא הלבבות הענקיים של תושבי גן יבנה שנרתמו להפקת המסיבה ותרמו מכל הלב כספים, מתנות, כיבוד מתוק ומטעמים ועזרו להפיק מסיבה בלתי נשכחת. מי יתן שתמיד נהיה בצד הנותן. תודה מיוחדת לאודי שחר, המנטור מספר 1 מקורס הפקת אירועים במכללת רמת גן שתמך, ליווה, ייעץ ועזר לי לאורך כל הפקת האירוע. תודה גם לאחי היקר מאור הרוש ששלח סרטון מצחיק ביותר ותרם את הפוסטרים לילדים ותודה אחרונה ומיוחדת למשפחה המדהימה שלי על העזרה והתמיכה. חג חנוכה שמח ומלא אור."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה