כיצד חיברו באורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה בין כימיה לחדר בריחה?

$(function(){setImageBanner('fcc677bf-43d2-47f3-88f3-cb75e75dfde5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי אורט על שם יצחק רבין התנסו בשיעורי כימיה במסגרת פעילות בחדר בריחה חברי צוות מגמת כימיה בבית הספר אורט על שם יצחק רבין מצאו דרך מרתקת לאתגר את תלמידי המגמה באמצעות "חדר בריחה".

מספרת רחל יבניאלי מורה בצוות:

"חדר "בריחה" הינו הוא משחק פופולרי מאוד בו נכנסים לחדר, ללא כל ידיעה מה יש בו, ונדרשים לצאת ממנו בעזרת משימות הדורשות: ידע, חשיבה, וחשיבה "מחוץ לקופסא".

 רחל מוסיפה: "לקראת סיום השנה, במסגרת צוות כימיה שכולל אותי יחד עם המורות ליטל פלד וחן דנינו, החלטנו לאתגר את התלמידים בשכבת כיתות י' בחדר בריחה מיוחד במינו בנושא כימיה.

____________________________________________________

המשימה הייתה להציל את בית הספר מ"ארבע פצצות" שהיו מתפוצצות במעבדת בית הספר. תלמידי השכבה העידו במילים ובעיניים בורקות שהיה ממש כיף וגם לנו לצוות, היה מאתגר לראותם מתמודדים עם אתגרי ידע וחשיבה ומצליחים ל"הציל "את בית הספר מארבעת ה"פצצות" שהיו במעבדה".

____________________________________________________

כל צוות כמיה והלבורנטית סייעו בהכנת בניסויים ותרמו להצלחת היום.

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר, מרי שפונט:

"אני מברכת על כל יוזמה של צוותי המורים בבית הספר להפוך את חווית הלמידה למרתקת ומשמעותית יותר עבור תלמידנו. נהניתי מאוד לשמוע את תגובות התלמידים האוהדות לרעיון המקורי.

יישר כוח לצוות כימיה לגברת רחלי יבניאלי וכל השותפים לעשייה המבורכת".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה