מהרו, נותרו 2 מקומות אחרונים ל"מיני קורס קוסמטיקה טבעית" ב"עם הטבע – מרחב חברתי ירוק" בגן-יבנה

$(function(){setImageBanner('15109d07-7431-4d5c-83e1-2f775e243087','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

עם בוא הקיץ, עומד להיפתח מיני קורס קהילתי, לקוסמטיקה טבעית ב"עם הטבע", החווה האקולוגית בגן יבנה. עפ"י פרסומם: "קוסמטיקה תעשייתית זה כימיקלים ונפט! רוצה ללמוד לרקוח מוצרי קוסמטיקה וטיפוח מעולים - 100% טבעיים ואורגניים בקלות ובפשטות?"

כאמור, בחווה האקולוגית הקהילתית "עם הטבע – מרחב חברתי ירוק" בגן יבנה, עומד להפתח קורס קוסמטיקה טבעית.

עפ"י הפרסומים, נותרו 2 מקומות אחרונים ב"מיני קורס קוסמטיקה טבעית" שלהם. לכן, מי שרוצה להבטיח את מקומה, צריכה להזדרז ולהרשם.

"עם הטבע" גן יבנה

הקורס מתחלק לשני חלקים, עיוני ומעשי:

בחלק העיוני -  

תלמדו על הרקע והבסיס להבנת עקרונות הקוסמטיקה הטבעית + ידע על 8 צמחי מרפא שאם יש לכן אותם בגינה או במרפסת - המשפחה שלכן די מסודרת....

בחלק המעשי –

תרקחו, במו ידיכן,  14 מוצרי טיפוח עם דגש על מוצרים שמתאימים לקיץ. אתן לוקחות את כל המוצרים שרקחתן הביתה + מתכונים ונסיון מעשי ברוקחות.

הקורס בן 12 שעות לימוד (3 מפגשים בני 4 שעות), ויתקיים בתאריכים הבאים:

 25.5.22, 8.6.22, 29.6.22 בין השעות 17:00-21:00.

שאלנו, מה עוד חשוב לדעת?

בכל מפגש תהנו מכיבוד בריאות מהיער.

במפגש השני תהנו מספא פינוק ונזין את הגוף והנפש!

עלות הקורס- 750 ₪ (שווי המוצרים עמם יוצאים הביתה כ-400 ₪) - כל הכסף לטובת התפעול של "עם הטבע" תוך דגש על לימודי קוסמטיקה טבעית לנערות בסיכון.

בסוף הקורס אתן מוזמנות להגיע, ללא תשלום נוסף, לכל סדנאות הרוקחות בקואופרטיב שלנו ולהמשיך ללמוד, להתפתח ולהתמקצע.

הקורס מוגבל ל-8 משתתפות כדי לשמור על אינטימיות ולהקדיש תשומת לב אישית לכל חברה.

מספרת לנו אורלי קנת מנהלת עם הטבע:

"היית יוצאת עם חברה לשתות כוס נפט?

זו שאלה מצחיקה אבל בפועל, רוב הנשים (וגם הגברים) בעולם "משקים" את הגוף שלהם בנפט, כימיקאלים וחומרים מסרטנים מדי יום כשהם מורחים תכשירי טיפוח תעשייתיים.

הידע לטיפוח טבעי של הגוף היה נגיש לכל הסבתות רבות שלנו, בין אם הן ממרוקו, פולין, תימן או רוסיה. הן ידעו להשתמש בצמחים למרפא ולקוסמטיקה שהן הכינו באהבה במו ידיהן.

בקורס קוסמטיקה טבעית שנפתח השבוע ב"עם הטבע"- מחזירים את הידע לכל אשה ואשה. ב-12 השעות של הקורס (שלשה מפגשים בימי רביעי אחה"צ), לומדים להשתמש בצמחי מרפא למזון, רפואה וטיפוח. המשתתפות יכינו 14 מוצרי קוסמטיקה טבעיים שאת כולם, יחד עם המתכונים, הן לוקחות הביתה.

"המטרה שלנו היא לאפשר לכל אשה להגיע לידע ולמוצרים 100% טבעיים ואורגניים כדי לחיות חיים בריאים וטובים יותר". מוסיפה ואומרת אורלי קנת מנהלת "עם הטבע" שגם מעבירה את הקורס.

_____________________________________________________________

"לכן קבענו לקורס מחיר חברתי נמוך שכל אחת יכולה לעמוד בו ובמקביל, כל שקל שנשאר בקופה מיועד לפתיחת קורסים דומים לנערות בסיכון- חניכות פנימיית "בית אפל". בצורה זו כל משתתפת בקורס בעצם מאפשרת לעוד נערה להיכנס לתוך העולם של קוסמטיקה טבעית ואורח חיים של בריאות מהטבע."

_____________________________________________________________

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/JLTluqCtc4M0Yr7UK3jKff

התמונות באלבום המצורף באדיבות "עם הטבע - מרחב חברתי ירוק" גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה