מועדון נ.מ.ש גן יבנה: המועדון שגורם לעיניים לנצנץ מהתרגשות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8d9e59db-4a9f-4949-8ec8-9a1ae8a9900c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8d9e59db-4a9f-4949-8ec8-9a1ae8a9900c','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

אתמול, נחגגה מסיבת סיום שנה מיוחדת במינה, במועדון הנקודה, בגן יבנה. מיוחדת תרתי משמע... ילדי הצרכים המיוחדים הצעירים ומשפחותיהם, יחד עם הנוער המתנדב, חגגו מסיבת סוף שנה, מרגשת ומלאת ערכים.

נוער מקדם שילוב - מועדון נ.מ.ש לילדי הצרכים המיוחדים הצעירים (גילאי 3-10) בגן יבנה, חגגו אתמול מסיבת סיום שנה, יחד עם הנוער המתנדב.

מספר לנו אורן רדעי רכז הנוער:

מהפייסבוק

"המיזם, החל  לפני כ 6-7 שנים, כאשר 2 אימהות מקומיות, קידמו את הרעיון, להקמת מועדון פעילות לילדי הצרכים המיוחדים הצעירים. כל הפרויקט לא היה קורה, ויוצא אל הפועל, ללא השותפות המבורכת של גורמים רבים. החל, ממועצת גן יבנה, מתנ"ס גן יבנה, רכזת צרכים מיוחדים - עליזה זית דניאל, מחלקת הנוער גן יבנה - ענת אסא, אורן רדעי, וכמובן פורום צמיד – הנהגת הורים של משפחות צרכים מיוחדים.

החיבור הטבעי, היה עם מחלקת הנוער ומועדון הנקודה. מה שמתקיים בפועל הוא, שבני נוער מכיתות י' מביה"ס אורט נעמי שמר, אורט ע"ש יצחק רבין, ואף תלמידי חוץ,  מגיעים, להתנדב  במסגרת מעורבות חברתית (שעות התנדבות לקהילה).

____________________________________________________

היופי שבמיזם הוא, שלאחר סיום מכסת שעות ההתנדבות שלהם, בוחרים, רוב המתנדבים, להמשיך ולהישאר, עד לסוף השנה, ואפילו עד סיום כיתה יב', וזאת כי נקשרו לילדים, לכח הנתינה, לכח הרצון, ולהבנת החשיבות שבהתנדבות."

____________________________________________________

את משפחות הצרכים המיוחדים, קיבלו המתנדבים, במועדון הנקודה, עם שולחנות משחק, משחקי קופסא וכמובן שולחנות כיבוד ושתיה. האווירה היתה נעימה, וניכר בעיני הילדים והוריהם, כי הם נהנים.

הפעילות המשיכה עם שרון הקושקושון, שהעביר לנוכחים פעילות חברתית מגבשת, תיאטרלית עם הרבה הומור וצחוק.

אורן רדעי רכז נוער

גם ראש המועצה, אהרון דרור, ומנהל מתנ"ס גן יבנה, רפי אברג'יל, הגיעו לברך את הילדים, המשפחות והצוות, על שנת פעילות וההתנדבות.

בסוף הערב, המתנדבים קיבלו תעודות הוקרה ושי צנוע על פועלם, ממחלקות הנוער והצרכים המיוחדים, כל זאת בידיעה ותקווה, שיתראו, רובם ככולם, גם בשנה הבאה, ללא קשר למחויבות, אלא רק בגלל שהם רוצים!!!

צילום אורן רדעי רכז נוער

עליזה זית דניאל רכזת צרכים מיוחדים:

היום הסתיימה שנת הפעילות של מועדון נ.מ.ש. המועדון הוקם לפני כ 6 שנים ביוזמת המנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים.

המועדון מופעל בשת"פ  של המתנ"ס והמועצה ומופעל ע"י נוער בשילוב, רכזת צרכים מיוחדים ורכז הנוער , במהלך השנה מגיעים ילדים ואחיהם למועדון מלווים ע"י ההורים לפעילות שבועית בנושאים שונים ומגוונים כמו ספורט, יצירה, שעת סיפור, פעילויות לחגים ועוד .

הנוער שמתנדב למועדון מגיע במסגרת מחויבות אישית ומוכשר לעבודה עם ילדים עם צרכים מיוחדים. השנה גויסו 25 נערים ונערות לפרויקט המדהים והיוקרתי.

תודה לראש המועצה על הלווי והדאגה למשפחות של פורום צמיד, שמתקצב את המועדון ונותן למשפחות ליהנות מפעילות איכותית.

בארוע הסיום היום הענקנו לנוער תעודת הוקר ושי מהילדים והוריהם."

וכך שיתף אורן רדעי רכז הנוער בדף הפייסבוק שלו:

"מסיבת סיום מועדון נ.מ.ש צרכים מיוחדים 2022 גן יבנה!

 גאה בנוער המהמם שלי שהתנדב כל השנה וזכה בתעודת הוקרה ושי צנוע... והכי חשוב זה המסר לנוער שלנו "מי שנותן גם מקבל והרבה!"

תודה לכל השותפים לעשיה המבורכת: ראש המועצה אהרון דרור, מנהל המתנ"ס רפי אברג'ל, רכזת צרכים מיוחדים והשותפה שלי.. עליזה זית דניאל, מנהלת מחלקת הנוער Anat Assa, המייסדת ונציגת ההורים ריקי כהן ."

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה