ממשיכה את דרכה של אלמוג שירה - חגית בן סימון חילקה השבוע זרים במתנה להורי הילדים בגני הילדים המיוחדים בגן יבנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f6b6ca90-41cb-4d7b-af0c-2de677e7c65c','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f6b6ca90-41cb-4d7b-af0c-2de677e7c65c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

ארבעה חודשים לאחר שאיבדה את בתה אלמוג שירה, חילקה היום חגית בן סימון מעצבת הפרחים המוכשרת ומתנדבת בולטת בקבוצת הרלשי"יות זרי פרחים להורי הילדים בגני החינוך המיוחד והמעון השיקומי בגן יבנה. "תהיו טובים, היה המשפט שמזוהה יותר מכל עם אלמוג שירה"

ארבעה חודשים חלפו מאז הלכה לעולמה אלמוג שירה בת ה-23 לאחר מאבק ממושך ואמיץ במחלת הסרטן. אלמוג, חלתה בגיל 15 ומאז לא הפסיקה להילחם. לצד המלחמה העיקשת במחלה הנדירה שפקדה אותה, לא הפסיק אלמוג שירה להתנדב ולפזר אהבה לכל מי שפגשה. השבוע, הגיעה אמה, חגית בן סימון לחלק זרים בהתנדבות להורי הילדים הלומדים בגני החינוך המיוחד והמעון השיקומי בגן יבנה. 

חגית, איך מתגברים על האובדן הכבד? 

"זה לא נתפס. חלפו ארבעה חודשים ואני עדיין לא מעכלת שזה קרה. כל מה שמניע אותי הוא הזיכרון של שירה, הטוב שהיא פיזרה בזמן הקצר בו היתה בעולמנו. עד הרגע האחרון האמנתי שהיא תצא מזה. העיסוק בפרחים עוזר לי מאוד. אני בוחרת להמשיך בו בשבילה. בדיוק כשסיימתי את לימודי העיצוב שלי אלמוג חלתה. רציתי להתרכז בה אבל היא לא וויתרה. היא פתחה לי עמוד בפייסבוק וקידמה אותו ולחצה עלי להמשיך ולעסוק במה שאני אוהבת. היא לא וויתרה לא לעצמה ולא לאחרים. בשנה האחרונה היא למדה משחק ומעולם לא חיפשה הנחות. היא לא נתנה למחלה לנהל אותה. תמיד היתה הכי טובה במה שנגעה בו. היא התקבלה עם שמונה תלמידים לפרויקט בינלאומי בסן פטרסבורג. מכל בית הספר.  ממש לאחרונה נודע לי כי אלמוג התנדבה  ב"פרויקט "עמיתים" במסגרת לימודי המשחק שלה בבית הספר "גודמן".  הפרויקט משלב מתמודדי נפש עם סטודנטים למשחק מבית הספר המסייעים להם להשתלב בחברה תוך חשיפתם לתיאטרון כיצירת עוד "שפה" בה הם יוכלו לבטא את עצמם. הילדה הזו היתה כולה נתינה והיכן שהיתה יכולה היא תרמה.אלמוג ואני היינו מדברות בעיניים. לא הייתי צריכה מילים כדי שהיא תבין אותי. היא היתה מחזקת אותי. מעודדת אותי. גם כשהסתרתי ממנה שאני בוכה ולא עמדתי לידה היא היתה שואלת למה אני בוכה. זה קשר מיוחד.  לשמח, בשבילי זה תעסוקה. מה שהוביל את אלמוג שירה תמיד היה המוטו "תהיו טובים" ועם זה אני ממשיכה ללכת". 

"תהיו טובים" - אלמוג שירה ז"ל 

בתאל שאלתיאל

איך נולד הרעיון של תרומת הזרים לגני החינוך המיוחד?

"במקרה הלכתי לקנות פרחים להזמנה שקיבלתי, הבחור מהחנות אמר שיש לו פרחים לתרום ושאל אם אני מכירה מישהו שאני כולה לתרום לו. נזכרתי בפוסט שראיתי על ילדים מיוחדים ובשירה, שאהבה ילדים והתחברה במיוחד לילדים מיוחדים. היא ידעה לגעת בהם. זה פשוט בא לה בטבעיות. ידעה תמיד להגיד את המילה הנכונה ולהרגיע. אני זוכרת טיול שארגנו לילדים חולים. הגיעה ילדה שישבה בכיסא גלגלים ואף מדריך לא הצליח להגיע אליה. לדבר אתה. אלמוג שירה שהיתה גם היא משתתפת בטיול הזה ליוותה את הילדה לאורך כל הטיול כאילו היתה אחת מהצוות רק אליה הילדה נפתחה. היא היתה מלאך. תמיד יש למי לתת ולתרום. עשיתי פרוייקטים עבור קשישים, ניצולי שואה ועכשיו, הרגשתי שזה הזמן לתרום להורים של ילדי הגנים המיוחדים. זה היה ממלא ומשמח כמו שרק פרחים יכולים לעשות.". 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה