מנהלת חדשה לתוכנית זיקה גן יבנה

$(function(){setImageBanner('a292eacb-7f0e-4eae-ae1c-39ee05b6d251','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

סיון בן שימול יעקובסן, 52, נבחרה להוביל את זיקה ומתנדביה, לאחר פרישת המנהלת הקודמת, הילה אלחיאני, שניהלה את הארגון כ 7 שנים. בשנים האחרונות, עבדה סיון במשרה חלקית בזיקה, אך מאז פרישתה של הילה, היא לקחה את המושכות לידיים ומילאה את התפקיד בכישרון וחן רבים.

המנהלת היוצאת הילה אלחיאני והמנהלת הנכנסת סיון בן שימול יעקובסןמהפייסבוקסיון, נשואה ואם ל 3, תושבת הישוב כ 15 שנה ופעילה חברתית וקהילתית שנים רבות. מיום הגעתה ליישוב, החלה להיות מעורבת בחיים הקהילתיים. החל מהנהגות הורים בבתי הספר, דרך תכנית גוונים למנהיגות יהודית-ישראלית, הקמת מעגל עסקי לנטוורקינג לבעלי עסקים מגן יבנה והסביבה, הקמה וליווי של פורום אמני ויוצרי הישוב, אשר פעל מספר שנים רצופות. בזיקה, התנדבה ולקחה על עצמה פרוייקטים להובלה, ולבסוף, מצאה עצמה מגיעה עד לניהולה. סיון בעלת 2 תארים בעבודה סוציאלית מאוני' בן גוריון. עבדה 10 שנים בלשכת הרווחה בבאר שבע ובבני עי"ש עו"ס לחוק הנוער. בין שאר כישוריה, עבדה כעצמאית בהנחיית קבוצות בתחום הטיפולי ובתחום היצירה. בנוסף, סיון היא גם אמנית בנשמה.

סיון בן שימול יעקובסן:

"הלבטים בקבלת התפקיד היו קשים, ידעתי שאני נכנסת לנעלים גדולות של מנהלות קודמות, אך אני מאמינה כי כל מנהלת מביאה לתפקיד את הייחודיות שלה. אין לי ספק כי יחד עם מתנדבי זיקה המדהימים, אשר הינם לב העשייה הקהילתית של זיקה, נמשיך לקרב לבבות, לחבר את הקהילה ולהאיר את כל הטוב שיש לנו בישוב. אני מודה לראש המועצה, מר דרור אהרון, סגניתו ויו"ר זיקה, גב' ירדנה אוקמן, ולמנהל מתנ"ס גן יבנה, מר רפי אברג'יל, על מתן אמונם בי."

אהרון דרור ראש המועצה:

"תכנית זיקה בגן יבנה פועלת לקידום ופיתוח חיי קהילה תוך מיקוד בזהות יהודית ישראלית באמצעות מתנדבים, תושבי היישוב, שנותנים מזמנם ומרצם לקידום רוח קהילתית ואהבת האדם. סיון בן שימול פועלת מזה שנים ארוכות במסגרת תכנית זיקה ביישוב תוך הבנת צרכי היישוב והרוח ההתנדבותית של תושביו. בשמי ובשם מועצת גן יבנה אנו מאחלים לה המון הצלחה בתפקידה החדש ומאמינים שתעשה אותו במסירות ובהצלחה רבה".

ירדנה אוקמן יו"ר זיקה וסגנית ראש המועצה:

"אני מאחלת לסיון בן שימול בהצלחה בתפקיד החדש. אני בטוחה שסיון תוביל את זיקה להמשך עשייה משמעותי וערכי. סיון היתה חלק מהצוות המוביל של זיקה וכעת תוביל את הצוות כמנהלת, ובטוחה אני שתצליח במשימה."

רפי אברג'יל מנהל המתנ"ס:

סיון בן שימול יעקובסן החלה את עבודתה במתנ"ס גן יבנה בתכנית זיקה לפני חמש שנים וחצי. לאורך השנים השקיעה ותרמה רבות מכישוריה לקהילת גן יבנה ולקחה חלק פעיל בעבודה קהילתית נרחבת להעמקת הזהות היהודית הישראלית בגן יבנה. מזה חצי שנה עם עזיבתה של הילה אלחיאני, היא מרכזת את תחום זיקה ביד רמה, ומוציאה לפועל תכניות קהילתיות בשיתוף מתנדבי זיקה, מחלקות המתנ"ס והמועצה. בשמי ובשם צוות מתנ"ס גן יבנה, רוצה לאחל לסיון בהצלחה בתפקידה החדש. אני סמוך ובטוח שסיון תוביל ותפתח את העבודה הקהילתית ואת פעילות זיקה ותושבי גן יבנה בהווה ובעתיד ימשיכו ליהנות מפירות עשייתה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה