מסיבת סיום י"ב באורט נעמי שמר בגן יבנה בוטלה לאחר טענות להתפרעות תלמידי השכבה

$(function(){setImageBanner('cbfcadff-b0d4-42f1-9773-9a95872c9fd1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

זה היה אמור להיות היום השמח והמרגש בחייהם. לאחר שנת קורונה ולחימה הם שבו לספסל הלימודים רגע לפני שהם מתגייסים לצבא. אך יום סיום בית הספר אורט ע"ש נעמי שמר הפך ל"שדה קרב" בו הושלכו ביצים, קמח ומים גם על המורים והמנהלת שבחרו מצדם להעניש את התלמידים ולבטל את מסיבת הסיום.

גן יבנה נט

אתמול, ראשון 20/6/2021 היה יום הלימודים האחרון בהחלט של שכבת כיתה יב בבית הספר אורט ע"ש נעמי שמר בגן יבנה. אלא שהיום המרגש הפך מהר מאוד למעין שדה קרב בו היו מעורבים מים, קמח וביצים שנזרקו על תלמידי בית הספר וגם על מכוניות מחוץ לשטח בית הספר.

גם המורים ומנהלת בית הספר "זכו" לסילוני מים שהביאו אותם להחלטה על ביטול מסיבת הסיום. הדעות ביישוב נחלקות כשההורים מצדדים בתלמידים שטוענים מצדם כי לאחר שנה קשה של קורונה וימי לחימה בעזה, רגע לפני שהם מתגייסים בעצמם לצה"ל, הם רק רצו לחגוג לבין המחמירים שטוענים כי מדובר בכשל חינוכי חמור. 

התגובות בפייסבוק היו חלוקות:

ענת מעודה: "אתם נתפסים על קצת מים. המים זה לא הסיפור, לשפוך מים על מנהלת בית הספר באיזה קטע ? יש המון דרכים להביע שמחה מילא לשפוך מים בינם לבין עצמם, אבל על המורה והמנהלת? לא מכובד ולא ראוי . העונש אכן קשוח אבל זה למען יראו ויראו כל עניין מסיבות סיום יב יצא משליטה. מים, קמח, ביצים, זה מתכון לעוגה ולא לזרוק לא חשוב על מי ובלי קשר, בל תשחית". 

חלי ביטון :"אני קוראת את התגובות וליבי נחמץ. כמה חוסר הערכה וכמה לא חינוכי. עליכם ללמד את ילדיכם לבוא ביום האחרון עם מתנות ושיר בלב תודה מהלב למורים שנתנו את נשמתם. למדו את הילדים להוקיר תודה ולא להתפרע כאילו אין מחר. " 

יפית אופיר:"נשמע לי לא מידתי בעליל לבטל מסיבת סיום לתלמידי כיתה יב ככה לפני גיוס. לנסות עכשיו לחנך אותם זה בהחלט לא הזמן. לפעמים צריך לדעת לשחרר או להבליג. "

גיא שליו: "תעודת עניות לבית הספר "

נטע גואדג':"חבל שהם הולכים בדרך של איומים . לא המצאנו את הגלגל וכל שכבה עושה את אותו הדבר בדיוק מכיתה ז. ידעתי שביום האחרון אני הולכת לחזור קצת רטובה וזה בסדר כי ידעתי שאני גם אעשה את זה כשמיניסטית. אחרי שרוב החוויות של יב התפספסו לנו בגלל הקורונה ציפינו לטיפה של הבנה מצדו של הצוות ולצערנו קיבלנו רק איומים. תודה להורים שמגבים אותנו "

לירון דרור סוויד:..."אלו לא הערכים שאנחנו מטפחים כבר מהרגע הראשון שילדיכם מגיעים לאורט נעמי שמר. שייכות, רעות ומצויינות. התלמידים קיבלו אפשרות לחגוג בתוך שטח בית הספר ברחבה הגדולה ולערוך שם מלחמת מים. התנאי היה רק לא לפגוע במי שלא מעוניין להשתתף. תלמיד שרצה להשתתף יכול היה להיכנס לרחבה ולהיות חלק ממלחמת המים. התלמידים בחרו להפר את הכללים וחבל"...

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה