מעל 100 קרבות בזירה אחת באירוע קרבות mma והרבה גאווה בהישגים של נציגי גן יבנה

$(function(){setImageBanner('63410890-21b3-4f2e-98c6-5dedd705f3fd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול (ג' 16.4) נערך אירוע קרבות mma בהיכל הספורט אשקלון. את האירוע ארגן המאמן דויד אביסרור מגן יבנה, יחד עם עיריית אשקלון והמאמן שרון זורי מאשקלון. באירוע התקיימו מעל 100 קרבות בזירה אחת והגיעו מתחרים מכל הארץ ומכל המגזרים, ואף מתחרים מגאורגיה ואוקראינה

את גן יבנה ייצגו באירוע שלושה ספורטאים מהיישוב: עמית סוסיד, אריאל לישה, ואיתי אלמקייס.

עמית סוסיד צילום: דויד אביסרור

עמית סוסיד ניצח בהחלטת שופטים אחידה

אריאל לישה צילום: דויד אביסרור

אריאל לישה ניצח בהחלטת שופטים אחידה

איתי אלמקייס צילום: דויד אביסרור

איתי אלמקייס הפסיד בקרב הבכורה שלו אחרי קרב צמוד מאוד בהחלטת שופטים חצוייה

"כבר עכשיו אנחנו מתכוננים לשתי תחרויות גיוגיטסו שיתקיימו בשבוע הבא בחמישי ושישי, וכמובן מתחילים לעבוד על אירוע הקרבות שיערך בגן יבנה בשיתוף הפעולה של מועצת גן יבנה שיערך ב16.7 לזכרו של התלמיד שלי סמ"ר אופיר לביא ז"ל. זאת תהיה השנה שלישית שאנחנו נקיים את אליפות גן יבנה הפתוחה." שיתף את גן יבנה נט, דויד אביסרור.

דויד אביסרור

אביסרור הוסיף: "אני גאה בלוחמים שלי אחרי ערב קרבות קשוח. גם אני הייתי אמור לעלות להתחרות אבל בבוקר התחרות הודיעו לי שהלוחם לא מרגיש טוב ונאלץ לבטל את הקרב." נודע לנו שהיום ממש הוא חוגג יום הולדת, "אי אפשר לבקש מתנה ליום הולדת יותר טובה מלהתגאות בספורטאים שלי."

"תודה לשרון ובתאל על עוד אירוע קרבות המטורף, תודה למיכל ועובד אזולאי ולמרכז הספורט האתלט על עזרתם ותמיכתם באקדמיה שלנו שנותנים לספורטאים שלנו את כל הכלים בכדי להגיע הכי מוכנים שאפשר לתחרויות. תודה לצוות השופטים שלנו שהכשרתי ששפטו ברמה הכי מקצועית שיש, אירוע שלישי שהצוות עובד יחד ושופט באירוע קרבות מקצועי ותודה אחרונה להשם יתברך שזיכה אותי בתלמידים/לוחמים כאלה" סיים דויד אביסרור בהודיה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה