מקרה חמור בתיכון אורט ע"ש רבין בגן יבנה: נער בן 16 הותקף בידי חברו ואושפז במצב קשה

$(function(){setImageBanner('db0637e9-bcd2-4e00-bb46-b2a681061f10','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול (שלישי, 7/12/2021) במהלך ההפסקה בתיכון אורט רבין בגן יבנה פרץ ריב בין שני בני נוער שהוביל לאלימות קשה בה הוכה בראשו נער ונפצע באורח קשה. טיפול ראשוני הוענק לנער במקום על ידי תלמידת בית הספר המתנדבת במד"א והוא פונה במצב קשה לבית החולים שניידר בפתח תקווה שם נותח והועבר למחלקת טיפול נמרץ.

אשדוד נט

המקרה החמור אירע במהלך ההפסקה בבית הספר כשריב סוער פרץ בין שני התלמידים. התוקף היכה את חברו במקל מטאטא עד שהתמוטט ופונה במצב קשה לבית החולים שניידר בפתחח תקווה שם נותח ואושפז במחלקת טיפול נמרץ. 

מעדויות התלמידים שהיו עדים לתקיפה שאירעה במהלך ההפסקה, תקף הנער המכה במקל מטאטא את הנער השני שזה כבר היה שכוב על הרצפה. חבריו הצילו אותו כשהגנו עליו בגופם ואחת התלמידות העניקה לו טיפל ראשוני. הנער התוקף נעצר ויובא היום להארכת מעצר. 

ראש המועצה דרור אהרון התיחס למקרה החמור בדף הפייסבוק שלו במסר לתושבים: " צהריים טובים לכולם, מעדכן על אירוע חריג וחמור שקרה בתיכון רבין בו ילד הכה ופגע בראש של תלמיד אחר עם מקל מטאטא. הילד נפצע ופונה לטיפול רפואי. הילד המכה נעצר על ידי המשטרה. השיעור הראשון בכל בתי הספר הן היסודיים והן התיכוניים, יוקדש למניעת אלימות. כמו כן, אגיע לתיכון רבין לשעה הראשונה. בברכת החלמה מהירה לילד שנפגע". 

תושבים רבים הביעו הלם וכעס על האירוע הקשה. בין התגובות:

 עינת אזולאי עוגהנט: "עצוב מאוד. לצערי זה לא האירוע האלים הראשון שקורה בגן יבנה. נקווה שיהיה האחרון עם הסברה נכונה. החלמה מהירה לנער ושינהגו בחומרה בנער הפוגע".

שחר ברזילי - ..."כשאני נוסע בערב בכביש בגין החד סטרי ונער מרכיב חבר בכביש המסוכן גם ככה על אופניים חשמליים, וכשאני מעיר לו התשובה שלו "מה הפכת לי שוטר" יש חוק ויש לבצע. למה בני נוער נוסעים על אופניים חשמליים מתחת לגיל המותר? למה ללא קסדות? למה הם מרכיבים? למה הם נוסעים בשטח הקניון ומצפצפים לעוברים ושבים? כממרגישים שמותר לעשות הכל והרשויות לא אוכפות אז מאבדים את המשילות". 

מעין סבח כהן : "עצוב ומצער. רפואה שלמה לנער הפגוע. מרגישה ממש אכזבה ובושה שדבר כזה קורה בתיכון בו ילדתי לומדת". 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה