סיכום שנה במערכת החינוך של גן יבנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c172d8f4-63f3-442d-8e07-7a63cba4b50e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c172d8f4-63f3-442d-8e07-7a63cba4b50e','/dyncontent/2024/6/9/869e4fcd-767f-4c1d-a1d2-1bd78ccf2799.gif',18012,'מדג\u0027יקל אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

ביום ראשון שעבר (9.6) התקיים מפגש סיכום שנה למנהלי בתי הספר של היישוב במתנ"ס גן יבנה. במהלך המפגש המרגש הוצגו שיקופים וסיכומים של האתגרים עמם התמודדו מוסדות החינוך בשנה המורכבת אותה עברנו, כמו גם הישגיהם, שינויים שנעשו, שדרוגים ומבט אל עבר העתיד

באדיבות מועצה מקומית  גן יבנה

ביום ראשון שעבר (9.6) התקיים מפגש סיכום שנה למנהלי בתי הספר של היישוב במתנ"ס גן יבנה במעמד ראש המועצה, אהרון דרור, סגניתו ומחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן, ומנהלת אגף החינוך, עינת פיליפסון. במהלך המפגש המרגש הוצגו שיקופים וסיכומים של האתגרים עמם התמודדו מוסדות החינוך בשנה המורכבת אותה עברנו, כמו גם הישגיהם, שינויים שנעשו, שדרוגים ומבט אל עבר העתיד.

במעמד המפגש נערכה גם פרידה משתי מנהלות מכהנות, אשר פורשות השנה לגמלאות: הגברת קלימי נחמיאס, מנהלת חטיבת הביניים באורט על שם יצחק רבין, והגב' יעל אוריאל, מנהלת בית הספר היסודי על שם אילן רמון. בנוסף, התקבלו בברכה שני המנהלים החדשים במערכת החינוך הגן יבנאית, יעקב משיח המנהל הנכנס של חטיבת הביניים רבין, ואשרת רינגל מנהלת בית הספר היסודי הצומח בשכונת שיר השירים.

באדיבות מועצה מקומית  גן יבנה

ראש המועצה, אהרון דרור: "מערכת החינוך עוברת שנים מאד חריגות וקשות. עברנו מגפה שחייבה אותנו לבצע התאמות ובשנה האחרונה, מה-7.10 אנחנו מצויים במלחמה קשה שמשפיעה על חיינו. המנהלות והמנהלים שלנו, יחד עם כלל צוותי החינוך והתלמידים נאלצו להתמודד עם שגרת חירום, למידה שאינה רציפה וקשיים שונים ועשו זאת בצורה מעוררת כבוד. אין ספק שכדי להצליח בתקופות מעין אלה יש צורך להשקיע יותר מן הרגיל וכך נעשה. בימים אלה אנחנו כבר עמלים על השנה הבאה, על פתיחת מוסדות החינוך החדשים ועל שדרוג הקיים. אני רוצה להודות לכלל העוסקים במלאכה על המסירות, להודות למנהלות הפורשות ולקבל את המנהלים החדשים שלנו בברכה ולאחל להם המון הצלחה".

מנהלת בית הספר מכבים, מירב הוד: "השנה שמסתיימת לה הייתה שנה מורכבת. הבנו לא פעם אחת, כמה חשוב הביחד ואיך הרוח מנצחת את הפחד. עד כמה חשוב לבנות קשרים טובים עם הקהילה. קשרים אלו אפשרו שיתוף פעולה, תמיכה הדדית וחיזוק תחושת השייכות בקרב כלל חברי הקהילה הבית ספרית. ראינו את ההתמודדויות  הרגשיות של התלמידים ויצרנו מסגרות ייעודיות להתמודדות עם חרדות, טראומות וקשיים רגשיים שעלו בעקבות המלחמה. גם שיתוף הפעולה בין מנהלות בתי ספר הפך משמעותי מאוד גם מול ההורים וגם  ללמידה הדדית, חילופי ידע ותמיכה מקצועית. לסיכום, "עברנו את פרעה נעבור גם את זה..".

מנהלת בית הספר על שם אילן רמון, יעל אוריאל: "השנה , שנת מלחמת חרבות ברזל הייתה קשה , עצובה ומטלטלת. הצוות נע בין הרצון לשמור על שגרה מיטבית לבין הקושי הרגשי במדינה , קשיי התלמידים הן הלימודיים והן החברתיים והרצון לתת תמיכה ומענה לקהילה בעת קשה זו. השנה גדלה אוכלוסיית בית הספר והתלמידים החדשים הגיעו מכל רחבי  הארץ - מה שהוביל לפערים בכיתות , פיצולי כיתות ועבודה על גיבוש התלמידים והקהילה כולה. בעבודה קשה מאוד , יחד עם שיתוף גורמים שונים הצלחנו לצמצם פערים ולתת מענים רגשיים לתלמידים. סיימנו את השנה בתחושה( המגובה בנתונים ברורים ) שהצלחנו להתגבר על הקשיים ולאפשר לתלמידים ולקהילה אי של שפיות בתוך המצב הקשה בו שרויה מדינתנו האהובה".

באדיבות מועצה מקומית  גן יבנה

מנהלת בית ספר נעם סיני, לימור בשארי: "השנה הייתה לי ברוכה ועמוסה, מרובה בפעילויות, עשייה חינוכית ופדגוגיה שוטפת לצד אתגרים חדשים ולא פשוטים. למרות ועל אף ההתמודדות ששנה זו הביאה עמה הן לכלל עם ישראל והן לביה"ס צלחנו שנה זו בגאון ברוך ה'. גיליתי בשנה זו את כוחותיו הגלויים והחבויים של צוות ההוראה שלי, את ההתגייסות, השליחות, הנאמנות, הדאגה ומסירות הנפש לכל תלמיד ולכל משפחה. כפי שאמר הרב קוק: "בן אדם, עלה למעלה עלה, כי כח עז לך. יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, דרוש אותם וימצאו לך מיד!" אני גאה בצוות שלי וכולי תפילה שנדע ימים טובים ושקטים ונקיים את מלאכת בקודש שלנו בטוב ובנעימים".

מנהלת בית הספר אורט על שם יצחק רבין, דלית כהן: "בבית ספרנו אנו מובילים את נושא המנהיגות האישית והמעורבות החברתית, אותה מנהיגות המעצבת זהות אישית ונשענת על אבני יסוד: אחריות, האמונה ביכולת, הנעה הפנימית, מוסר, ואהבה אהבת האדם ואהבת הארץ. שנת הלימודים תשפ"ד תיחרט בזיכרון הקולקטיבי כשנה כואבת ובד בבד כשנה מכוננת. שנה שבה בצל היגון, העצב והשכול בלטו ערכים של סולידריות, התנדבות, נתינה, אהבה הארץ, רעות ושייכות. אורט רבין על תלמידיו ומוריו התגלו כחזקים בעורף ופעלו ללא לאות למען החיילים בהכנת מארזים, מכתבים וחיזוקים למינהם, ערכו סרטוני הסברה בשפות שונות להגברת המודעות והפגינו באמצעות הכנת מיצגים, צמידים, סרטים ציורים ושלטים תמיכה במשפחות החטופים. כוחות הבטחון ביישוב זכו גם הם להערכה והוקרה. ביום חגה של ירושלים, בחרנו להוקיר את התלמידים שלנו, הפעילים החברתיים, המצטיינים בעשייתם למען הקהילה בערב שכולו מנהיגות, מצויינות וציונות".

מנהלת נופי מולדת, קרן דוד: "סוף שנת לימודים זו הזדמנות מצויינת לחשוב בצורה מעמיקה על השנה המורכבת שעברנו ועודנו עוברים. שנה של עיניים אדומות מדמעות של כאב ושל עוצמה. שנה שבה חיוך תמים של ילד הפך מרגש מתמיד. שנה שבה העבודה עם הילדים חייבה אותנו לראות תקווה ולהתמקד בעוצמה של העם שלנו. להתמלא בגאווה בדור שגדל פה. שנה שבה חיבוק חם מהקהילה ולקהילה הוכיח ששיתוף פעולה ועשייה יחד מחזקים אותנו ומאפשרים לנו לשמור על שגרה. שנה שבה בזכות נחישות, עקביות, אמונה בדרך, אין ספור מיפויים ודיוק מענים זכינו לראות ילדים שמחים, צומחים, לומדים, מצטיינים".

מנהלת אהוד מנור, איריס הראל צוקרמן: "שנה זו היתה שנה מאתגרת מבחינה בטחונית. בשנה זו תרומת בית הספר היתה חשובה מאוד . בית הספר והצוות החינוכי היו העוגן והחוסן לילדים ולהורים במצבים של חוסר וודאות וחוסר שיגרה שהיו מנת חלקנו במדינה. למרות שחלק מהמורות שלנו פונו מבתיהן מפאת מקום מגוריהן - המשיך הצוות לדאוג לילדים בכל זמן ועת ונתן מענה מיטבי. הצוות קיבל תמיכה רבה על מנת שהן תוכלנה לבצע את תפקידן. כמו כן , בית הספר יזם פעילויות התנדבותיות לקהילת המפונים , למשפחות החטופים וכן לחיילים ולכוחות הבטחון הגיבורים שלנו. הנהגת ההורים מדהימה  שפירגנה על התנהלות הצוות החינוכי. שנדע רק בשורות טובות, שהחיילים וכוחות הבטחון יחזרו הביתה בשלום, וכמובן כולנו מתפללים לחזרתם הביתה של כל החטופים".

מנהל בית הספר על שם נעמי שמר, ליאור גדסי: "כמשפט המלחמה "יחד ננצח", קהילת אורט נעמי שמר יחד התגברה על אתגרי השנה ואף על פיהם יצרו, פעלו והשיגו יעדים ופסגות חדשות בזכות שיתוף פעולה, ראיה מערכתית, רגישות וחשיבה יצירתית".

מנהלת בן גוריון, רינת כהן רג'ואן: בשנה האחרונה, נתקלנו באתגרים מרובים, תחושת אי-וודאות וחששות רבים ליוו אותנו. יחד, הצוות החינוכי וההורים הצלחנו לשמור על קהילה חזקה ותומכת זאת לצד שמירה וחיזוק חוסן רגשי, אישי וחברתי של התלמידים. עשינו מאמצים רבים לשמור על מסגרת של ביטחון ושגרה, שסיפקה לתלמידים ולצוות תחושת יציבות ברמה האישית והלימודית. זו היתה שנה מאתגרת ומורכבת, אך גם שנת שותפות וערבות הדדית. ערבות שהוכיחה עצמה בעת הקשה ביותר כעוגן אנושי חזק ויציב- קהילת מנהלות, רשות מקומית בשיתוף צוות חינוכי והורים שגילו אחריות במציאות המשתנה למען הילדים.אני מייחלת לחופשה של ביטחון ושקט, להחזרת כל החטופים ולימים טובים מאלה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה