פרויקט הקשר הרב דורי יצא לדרך זו השנה השביעית באורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('f1ec1c5c-3703-4bd8-8c2d-a1fe4a39ffb2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הפרויקט המתקיים בבית הספר והפך כבר מסורת, מהווה חלק מעבודת השורשים אותה כותבים תלמידי שכבת כיתות ז.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

לפני כשבוע התקיים מפגש פתיחה וירטואלי משפחתי של תלמידי כיתות ז'4,  בשיתוף הסבים, הסבתות וההורים לטובת הצגת הפרויקט. במפגש הוצגה למשפחות מטרת הפרויקט, המשמעות שלו והשפעתו הרגשית והחברתית על התלמידים.

השנה, הפרויקט ימשיך להתקיים בלמידה היברידית משולבת. במהלך העבודה, התלמידים "יחקרו" את סבא וסבתא בשאלות בנושאים של ילדות, מנהגים, חפצים אהובים, אוכל אהוב, מתכונים משפחתיים והכבוד שהם חשים זה כלפי זה.

הגב אילנה ויניצקי מורה לאנגלית ומלוות הפרויקט מספרת: "חייבת להדגיש שתלמידי ז4 הם רציניים ויצירתיים, תלמידים  עם דמיון, ומוטיבציה גבוהה,  הם מוכנים לכל אתגר ותמיד מגלים התעניינות והתגייסות אמיתית".

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "אני מברכת על המיזם המיוחד והערכי שמפגיש סבים וסבתות ,עם נכדיהם למפגש של למידה וקשרים מיוחדים שנוצרים בין הדורות. ההירתמות של תלמידנו לפרויקט מעידה על הצימאון של בני הדור הצעיר ליצירת קשר ערכי וחם עם בני המשפחה הבוגרים,  לתלמידים ולמשפחותיהם ,  זו חוויה חינוכית ערכית המאפשרת דיאלוג  והפרכת דעות קדומות ביחס לזקנה, תוך הגברת המודעות המשפחתית והקהילתית של הדור הצעיר ,לאזרחים הוותיקים במדינת ישראל.  המפגשים יוצרים  חוויה חינוכית מפרה והדדית ונוצר גשר רב-דורי ייחודי בין התלמיד לאזרח הוותיק".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה