רס"ן אופק אהרון הובא למנוחות בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('8dc85070-80df-4db4-8155-ea4a37477918','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בטקס לוויה עצוב וקורע לב הובא אופק אהרון למנוחות אחר הצהריים בבית העלמין בגן יבנה. "קיבלתם אותו בריא תחזירו לי אותו בריא" אמר אביו אלי בבכי.

פייסבוק אופק אהרון

בבית העלמין בגן יבנה, הובא למנוחות הערב רב סרן אופק אהרון, קצין יחידת אגוז שנהרג אתמול בלילה סמוך לנבי מוסא כתוצאה מירי דו צדדי. יחד עם אופק, נהרג גם רב סרן איתמר אלחרר ממושב בני ראם הסמוך שהובא למנוחות זמן קצר לפני כן בקרית מלאכי. 

אחרי ארונו של אופק, אותו נשאו קצינים בדרגת רב סרן, הלכו הוריו, אורית ואלי ושתי אחיותיו דניאל  וגלי, חבריו ליחידת אגוז ומאות בני משפחה וחברים. האב אלי בכה וקרא :"אופק תחזור". 

האב ספד לאופק בנו  כשהמגבת בה התנגב אופק בסוף השבוע האחרון מונחת על כתפיו:"אופק, היית צנוע ואמיץ והיית לוחם, הצניעות שלך זה מה שהוביל אותך לפסגה. השארת לי ולאמא, לאחיות שלך ולסבתות שלך חלל ריק. אופק, אתה תישאר אצלי לנצח. היית ילד של אבא. תודה לכל החברים שלו והמפקדים. " 

כשהוא לובש את המעיל הצבאי של אופק פנה אלי לרמטכ"ל אביב כוכבי ואמר :"היתה פה רשלנות. קיבלתם אותו בריא, תחזירו לי אותו בריא. אני רוצה הסברים. מהרמטכ"ל כוכבי שיהיה פה ויתן לי את ההסברים. זה לא יעבור ככה. לא אוותר למי שפישל פה". 

אחותו של אופק, גלי קראה על קברו :"אתה שמרת על כולם ולא שמרו עליך". 

אחותו של אופק, דניאל ספדה לו :"אלוהים נתן ואלוהים לקח את הטוב ביותר את הגיבור הכי טוב. אני זוכרת איך חזרתי מהצבא והוא שאל אותי מה זה להיות לוחם ואמרתי לו הכי טוב שאפשר . הוא אמר לי: אבא לא רוצה הוא רוצה אותי בקריה. אמרתי לך שלוחם זה הכי טוב אבל רציתי שתהיה לוחם רק שלוש שנים ולא לנצח. תשמור על אמא ואבא". 

ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון אמר :"הכאב חזק מנשוא. כולם זוכרים את אופק כילד חייכן, אוהב חיים, שידע לא רק לדבר טוב אלא גם לעשות טוב לכל מי שפגש בו. בספר המחזור נכתב המוטו לחיים שלך : 98 זה טוב 100 זה מצויין. מודל לחיקוי ואכן אופק היה מודל לחיקוי. נתמוך במשפחה בכל מה שיידרש. "

בסיום ההלוויה מול קברו הטרי אמר אביו אלי :"היית נותן לי באמצע הלילה חיבוק. אני קובר אותך במקום שתקבור אותי" 

חבריו של רס"ן אופק הניחו על הקבר הטרי צעיף צהוב של חטיבת גולני עליו נכתב "לעולם לא תצעד לבד רובאי 51"

מערכת גן יבנה. נט משתתפת בצערם של משפחות אהרון ואלחרר בנפול בניהם. יהי זכרם ברוך. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה