שבוע זהירות בדרכים הארצי יוצא לדרך ובגן יבנה מציינים אותו במגוון פעילויות לכל הגילים

$(function(){setImageBanner('c937b539-110a-4333-b7a4-4453a4a71c75','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מחלקת החינוך במועצה המקומית גן יבנה שמה דגש על העלאת המודעות לשמירה על זהירות בדרכים ומצטרפת לשבוע הבטיחות בדרכים הארצי עם מגוון פעילויות עבור בני הגיל השלישי, ילדי הגנים ובתי הספר תחת הסיסמא:"לוקחים אחריות על החיים" .

הפעילויות בשבוע זה כאמור, תתקיימנה תחת הסלוגן "לוקחים אחריות על החיים" ובמסגרתן הופקו וחולקו צמידי סיליקון ייחודיים עם הסלוגן לוקחים אחריות על החיים.

במסגרת זו, בין היתר, נערכה הצגה בשם 'רונצ'ו בדרכים' בגני הילדים – סביון, רקפת, נרקיס, חשמונאים, מכבים, נועם, שחף, תמר, דקל, שקמה ועוד. בהמשך תתקיימנה פעילויות לבתי הספר היסודיים ברחבי היישוב שיכללו ימי שיא של זה"ב (זהירות בדרכים), פעילויות בנושא זהירות בדרכים, הצגות לתלמידי כיתות א' – ב' ועוד. הפעילויות לא נעצרות בכך והן כוללות גם חלוקת צמידים עם מסרים שונים למען השמירה על הבטיחות בדרכים ופעילויות גם למועדון גיל הזהב.

בית הספר סיני

.

השבוע התקיימה פעילות בנושא בטיחות בדרכים גם בבית הספר 'סיני' ובמסגרתו בוצעו מגוון פעילויות, נתלו שלטים, הוכנו מייצגים, התקיימה הרצאה עם השוטר הקהילתי בצלאל בסל שהסביר לילדים את הכללים בחציית הכביש ודיבר על חשיבות חגורת הבטיחות, התקיימו דיונים והדרכות ולתלמידים ציפתה קבלת פנים מיוחדת במינה כבר מהכניסה לבית הספר שקושטה במיוחד עבור האירוע. מנהל בית הספר, משה לקס, הודה למשטרת גן יבנה על שיתוף הפעולה.  

ממטה הבטיחות בדרכים בגן יבנה בהנהלתה של ציפי שילוח נמסר כי: "אנו מוקירים ומעריכים את כל העוסקים במלאכה לחינוך לבטיחות בדרכים שנרתמו להטמיע את ערך הבטיחות בדרכים. תודה לאורית אורנשטיין חן מנהלת המרחב על התמיכה והליווי לאורך כל הדרך ובכלל.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה