תלמידי אורט ע"ש נעמי שמר קיימו האקתון ממש כמו בחברות הייטק

$(function(){setImageBanner('2c837cb5-e496-4c28-bbb6-05d8d99aa967','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר, התקיים האקתון שני של בית הספר אורט ע"ש נעמי שמר בגן יבנה. זהו אירוע הנפוץ בחברות הייטק ומיועד לפתרון סוגיות גדולות וחשובות. כאשר במהלכו מתכנסות קבוצות המתחרות על מציאת הפתרון הטוב ביותר.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בבית הספר השאילו את הפורמט על מנת לחשוב איך אפשר לשכלל סדירויות בית ספריות מתוך נקודת מבט נוירופדגוגיות (שילוב בין חקר המוח לחינוך) שמקדמים בבית הספר. הכוונה היא שמשתמשים בידע ובפרקטיקות שנמצאו בחקר המוח על מנת להפוך את החינוך לטוב יותר.

 

בהאקתון לקחו חלק צוות המורים, תלמידים והורים אשר עבדו על סוגיות כגון אסיפות הורים, מועצות פדגוגיות, למידה מרווחת והפסקות מוח, קשר מורה תלמיד, הכנה למבחנים ויישום של החומר הנלמד. על מנת להגיע לתוצרים איכותיים נכחו ועזרו באירוע מומחים בתחום הנוירופדגוגיה ד"ר אהוד נורי, ד"ר איילת קצוף, ד"ר אורית אלגוי, יהודית יומל ואלון אלקובי.

 

באירוע השתתפו גם דרור אהרון, ראש המועצה, ירדנה אוקמן, סגנית ראש המועצה ומחזיקת תיק החינוך ואיילת טייטלבוים, מנהלת מחלקת החינוך. בסוף הערב התוצרים הוצגו בסרטון קצר כאשר המטרה כעת היא להטמיע את הרעיונות הנהדרים שעלו. ההאקתון הזה הוא אירוע שני בסגנון, כאשר בשנה שעברה נערך אירוע דומה שכל כולו הוקדש למבנה השיעור והשנה אנו מטמיעים מבנה זה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה