תלמידי אורט ע"ש רבין בגן יבנה, לקחו חלק ביום שיא בנושא המאבק בסמים ובאלכוהול

$(function(){setImageBanner('aca9df83-1af6-455b-a369-560d3b305b58','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חודש דצמבר סומן השנה כחודש המאבק בסמים ובאלכוהול. במסגרת זו, התקיימו בבית הספר אורט ע"ש יצחק רבין פעולות למניעת אלימות, סמים ואלכוהול כאשר הצוות הייעודי מוביל פעולות הסברה ומניעה בבית הספר.

השבוע ציינו התלמידים את יום המודעות לנזקי השימוש בסיגריות, סמים ואלכוהול. כלל תלמידי בית הספר, מכיתות ז-יב השתתפו בפעילויות השונות שעסקו בנושא.

בין היתר, שמעו התלמידים הרצאות על נזקי העישון ועל  המשמעויות החוקיות של שימוש בסמים. בשיעורי מדעים ערכו ניסויים שבדקו את השפעת האלכוהול על חלבונים, ולמדו על השפעת השימוש בסמים על המוח.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בנוסף, התלמידים הרכיבו משקפיים ייחודיים, המדמים את השפעת השימוש באלכוהול ברמות שונות על הראיה ועל יכולת המח להגיב לגירויים שונים לאחר שתיית אלכוהול. בשיעורי אומנות ותקשורת יצרו קולאז'ים  וממים, ובשיעורי ספרות  עסקו ביצירות שונות הקשורות לנושא.

כמו כן, נערכו שיעורי חינוך חווייתיים, בהם שוחחו התלמידים על משמעות השימוש בסמים ועל כלים לקבלת החלטות  מיטיבות ובריאות. לבסוף, חתמו התלמידים והמורים על עצומה  הקוראת למיגור תופעת השימוש בסמים בקרב בני נוער.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "חודש דצמבר סומן כחודש שבמהלכו מצוין  ברחבי הארץ ,המאבק בסמים ובאלכוהול על ידי הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול הן בתקשורת והן בארועים בקהילה.  השנה מושם דגש במסע ההסברה שלה על הגברת המודעות לסכנות השימוש ב"סמי פיצוציות"-"סמי פיצוציות זה יותר מסוכן ממה שחשבתם. תפקידנו כמערכת חינוך, לייצר שיח מקביל ולהגביר את המודעות של התלמידים והורים לסכנות שבשימוש לרעה בסמים ובאלכוהול. בבית ספרנו הנושא הוא בנפשנו ואנו פועלים כל העת כדי למגר את התופעה ע"י הגברת המודעות לביטחונם ושלומם של תלמידנו".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה