תלמידי כיתות ד' בבית הספר נופי מולדת קיימו מפגש מרתק ומלמד עם תושבת גן יבנה המאובחנת על הספקטרום האוטיסטי

$(function(){setImageBanner('f857e69d-d3f1-49e0-94b1-8308cff9fb47','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במסגרת התוכנית הערכית חינוכית "האחר הוא אני" נפגשו התלמידים עם שיר טולדו תושבת גן יבנה אשר אובחנה על הספקטרום האוטיסטי. במפגש מלא ההשראה סיפרה שיר על ההתמודדות, הקשיים, השירות הלאומי אותו היא עושה כעת והעשייה ההתנדבותית שלה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

שיר הגיעה למפגש בבית הספר בליווי אביה, שלמה טולדו, ויחד הם שיתפו את הילדים הנרגשים בסיפור חייהם, הקשיים בהם נתקלו במהלך הדרך וההתמודדות שלהם מגיל הגן ועד היום. שיר סיפרה על לימודיה במשך 13 שנים בבית הספר לחינוך המיוחד 'התומר' שבנס ציונה. במהלך לימודיה היא רכשה כלים ולמדה כיצד להתמודד עם הקשיים בהשתלבות בחברה, כיצד לחיות הכי טוב שאפשר למרות שהחברה לא תמיד מבינה את המורכבות ומתקשה להתמודד ולקבל אדם שונה. כיום שיר עושה שירות לאומי ומשמשת כמטפלת לילדים עם צרכים מיוחדים, מתנדבת ב"נמש" ומבלה במועדון "ארגמן" שהוקצה לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים.

לקראת המפגש התלמידים כתבו שאלות ושאלו את שיר שענתה בכנות ובהרחבה על כל שאלה. המפגש סיפק לצוות החינוכי ולתלמידים המון השראה, כוחות מנטליים ופרופורציות לחיים. שיר בחרה לסיים את המפגש בשיר "שווים" של רן דנקר ועילי בוטנר, בשירה ובשפת סימנים ובתקווה "שיבוא יום ונהפוך כולם שווים". מבית הספר מבקשים להביע תודה והוקרה גדולה מעומק הלב לשיר ושלמה טולדו.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה