תלמידי שכבת כיתות ח' בבית הספר אורט ע"ש יצחק רבין יצאו למסע חינוכי אותו הפיקו בעצמם

$(function(){setImageBanner('02aae752-b132-4c9d-a798-92b177dd5493','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחרונה, יצאו התלמידים למסע חינוכי אותו ערכו, תכננו והפיקו בכוחות עצמם. המסע הנו מסורת שנולדה בשנים האחרונות בחטיבת הביניים.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

. מדובר במסע בו התלמידים פעילים הן מבחינת בחירת המסלולים וכלה בתוכניות ההדרכה והערב כאשר המטרה העיקרית היא להפוך את התלמידים לשותפים פעילים ומקבלי החלטות בכל הנוגע למסע. כמו כן, התלמידים לוקחים חלק פעיל במערך ההדרכה וההפעלה במסע.

 

רכזת השכבה, מירי אלזייד, היא שהובילה את השכבה למסע המרגש והמשמעותי הזה בגליל התחתון. התלמידים יצאו לטיול רגלי בשטח סמוך להר תבור וכשחזרו לאוטובוסים חיכו להם המש"בים ( מדריכי של"ח בוגרים) משכבה  י"א שסייעו בהכנת הפעילות והפעילויות במסע. לבסוף היום הגיעו התלמידים ללון באכסניית "כרי דשא" על שפת הכנרת.

 

מנהלת חטיבת הביניים, קלימי נחמיאס, מספרת: "הטיול השנתי שכולנו מכירים הפך למסע חינוכי מלא בערכים ובתכנים. במסע הבלטנו את ערך האחריות ההובלה והמנהיגות. המסע הפך לחוויה בלתי נשכחת ומשמעותית ואפשר כר נרחב של הטמעת מיומנויות, של שיתוף פעולה עבודת צוות וחקר".

 

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: " מסע חינוכי  כשמו כן הוא מסע ערכי מרגש שמחבר את תלמידנו אל זהותם ,אל  ארץ ישראל היפה. המעורבות של התלמידים בכל שלב ופרט שקשורים במסע הוא חלק מהתוכנית הערכית המטפחת מנהיגות אישית ומעורבות חברתית. אני מבקשת להודות לרכזת השכבה  מירי אלזייד לצוות החינוכי  ותלמידים שהוכיחו אחריות ומעורבות רבה ועל כך יישר כח!!".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה