תלמידי שכבת כיתות י"ב מבית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה קיימו את הטקס היישובי ליום השואה

$(function(){setImageBanner('2bd7680f-0563-43b5-825d-c9d8328b1c7e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

התלמידים אחראיים על קיום הטקס מזה שנים רבות. בדרך כלל מתקיים הטקס לאחר שתלמידי השכבה שבים ממסעם לפולין. השנה, בעקבות מגיפת הקורונה לא יצאו התלמידים לפולין אך ראו זאת מחובתם להמשיך במסורת קיום הטקס השנתי שהתקיים השנה בסימן "ובחרתם בחיים".

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

השנה הטקס היה בסימן "ובחרתם בחיים", סיפורים של ניצולי השואה – משואה לתקומה. בטקס, שהתקיים באולם מתנ"ס גן יבנה, לקחו חלק ראש המועצה, דרור אהרון, חברי מועצה, מנהלות בתי ספר, מורים, הורים ותלמידים.

הטקס היה מרגש מאוד ותלמידי השכבה הנרגשים עלו לבמה עם דגלי  ישראל, לציון מחויבותם למדינה ולערכיה. במהלך הטקס הופיע להקת הריקוד בהנחיית הגב' אביבית אלמלם, כאשר הריקוד היה מקורי, מרשים ומרגש.

בנוסף, התקיים בבית הספר מפגש מורים מספרים בזום, סיפורי שואה והצלה: מר עופר יגל, הגב' אילנה וינצקי, הגב' תמי פלד והגב' מרים לבית תלמי שפירו, סיפרו לתלמידים את סיפוריהם המרגשים.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט : "יום הזיכרון לשואה ולגבורה הוא היום בו אנו מתייחדים עם זכרם של בני עמנו שנספו בשואה. ביום הזה אנו עוצרים את שעון החיים שלנו כדי לזכור בעצמנו ולהזכיר לעולם את שעבר על עמנו.  למדינת ישראל אופי ייחודי שמסמל את עברו של העם ומבטיח את עתידו כעם מאוחד ובעל מדינה ריבונית. אופייה הדמוקרטי של המדינה כולל מחויבות לערכים הבסיסיים, שנרמסו בשואה, כמו: כבוד האדם, שוויון, חירות ופלורליזם. אלה מהווים את לפיד הזיכרון אותו עלינו לשאת מדור לדור. אני מודה לתלמידים ולמורים שהשתתפו בהכנת הטקס".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה