הסוף לבעיית החניה של הרכבים הכבדים בישוב ?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5045021a-22b6-437a-be17-f79b880603d2','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5045021a-22b6-437a-be17-f79b880603d2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

באזור מכבים ובמקומות נוספים בישוב קיימת סכנה אמיתית לחיי אדם בשל אופן החנייה של הרכבים הכבדים.

באזור מכבים ובמקומות נוספים בישוב קיימת סכנה אמיתית לחיי אדם בשל אופן החנייה של הרכבים הכבדים. מועצת גן יבנה מבקשת להסדיר מקום חנייה מסודר. האם זהו הפתרון?

על פי נתוני המועצה, ברחבי הישוב חונים מדי יום כ-50 כלי רכב כבדים- משאיות בגדלים שונים ורכבי הסעה. בעלי הרכבים מביאים אותם לאזור ביתם ומחנים במקומות שונים בישוב. כתוצאה מכך, מתקבלות פניות רבות מתושבים מודאגים לגבי הנושא.

אחת הפניות הבולטות הייתה סרטון שפרסם אורן אזולאי לפני מספר חודשים ושוב לפני מספר ימים (בשל האירוע אשר אירע בחפץ חיים, בו הרג ילד בנסיבות דומות). בסרטון הציג אזולאי מפגע בטיחותי חמור. באחד ממעברי החצייה לגן הילדים בשכונת מכבים ישנה משאית גדולה אשר חוסמת לחלוטין את טווח הראייה. לדבריו, המשאית 'נעלמה' לכמה ימים ואחר כך חזרה למקומה.

יש לציין שבמקום נמצא גם אולם של המתנ"ס בו מתקיימים חוגים ולכן- התנועה במעבר חצייה זה היא גדולה. בסמוך למשאית הראשונה ישנה משאית זבל נוספת אשר מהווה גם מפגע תברואתי ומפיצה ריח נוראי. "לנו נמאס להתלונן", אמר אזולאי בסוף.



ישיבת מועצה

בעקבות הפוסט אשר עורר הד ציבורי רחב ופניות נוספות בנושא, הבעיה עלתה על שולחן וועדת התחבורה שכינס ראש המועצה, דרור אהרון. בוועדה השתתפו נציגי משטרת ישראל, מחלקת ההנדסה ויועצי התנועה לרשות. הנושא על הפרק היה רצון לתת פתרון לאכיפה והסדרה של חניית רכבים כבדים שכיום חונים בין היתר, גם בתוך שכונות מגורים ובקרבת אזורי מגורים- כפי שניתן לראות בסרטון.

הרעיון אשר הוצע היה השמשת רחובות אזור התעשייה הישובי כחניון למשאיות, תוך קידום חקיקה מקומית שתאפשר לאסור על חניית רכבים כבדים בכל הישוב. "אותו אזור יכול להכיל את כמות הרכבים הקיימת כיום, תוך כדי התייחסות לצפי גידול מסוים", אמר מהנדס המועצה.

יועץ התנועה הציע תכנית אפשרית, לפיה, באישור המשטרה, ניתן יהיה לסגור את אזור התעשייה במחסומים או בשערים נשלטים תוך הדרת המקום ואבטחתו. מעשה זה ייתן, מצד אחד, את הפתרון הדרוש כרגע ויבטיח המשך תפקוד תפעולי במקום כאזור תעשייה ומסחר, מהצד השני.


הנוכחים הנוחו להגיש תכנית מפורטת לחזון האזור. מהנדס המועצה, יועץ התנועה והמשטרה התבקשו לבחון ולהציג את ההיבטים הפיזיים של המקום ולהגיש תכנית שתמחיש את קיבולת המקום ביחס למיפוי כלי הרכב.
במקביל, הנוחה מנכ"ל המועצה לקדם חקיקת עזר עירונית ותכנית לתפעול האתר.


האם זהו הפתרון לבעיה שכיחה ומוכרת בישוב?

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה