ISTEAM - התכנית הלימודית החדשנית של אורט ע"ש רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('68676803-63a4-45bb-bd5f-bc200d57cf5b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הכירו את ISTEAM תכנית לימוד חדשנית ודינמית בתחומי המדע, ההנדסה והטכנולוגיה המותאמת לעולם המשתנה ולאתגרי המאה ה-21, בהובלת רשת אורט.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

iSTEAM – Innovation Science Technology Engineering Arts Mathematics היא תכנית הדגל של רשת אורט ישראל ומטרתה להכין את בוגריה לאתגרי המאה ה-21. התכנית זוכה להערכה רבה הן בחו"ל והן בארץ. התכנית מבוססת על כך שהתלמידים בונים פרויקטים רב-תחומיים (הכוללים מדע, הנדסה, טכנולוגיה ואומנות) ודרכם הם רוכשים מיומנויות הנדרשות בעולמנו המשתנה כגון: עבודת צוות, חשיבה ביקורתית, חשיבה חדשנית ויזמות.

תלמידי שכבת ח'  השתתפו בתוכנית ,בשבוע שעבר התקיימה פעילות וירטואלית של תוכנית Isteam. פעילות של פיצוח חידות מסוגים שונים במסגרת חדרי בריחה, כחלק מפיתוח חשיבה יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסה ופיתוח מיומנויות של עבודת צוות. 

התלמידים פעלו בצוותים ויחד חשבו כיצד לפצח את חדרי הבריחה. היה שיתוף פעולה פורה ומעצים בין התלמידים והם מאוד נהנו . התלמידים הוגים תכניות ויזמות על כל שלביהם ומוציאים אותם מן הכח אל הפועל.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "חדשנות בחינוך תמיד אפיינה את בית הספר אנו שוקדים להוביל בו תהליכים ערכיים שיכשירו את תלמידנו למאה עשרים ואחת. אני גאה מאוד בצוות ה ISTEAMעל חדשנות חינוכית  ערכית על הובלת תהליכים שמעודדים יזמות וחדשנות חינוכית. תודה לגב ' חני חרובי רכזת שכבה ח' וצוות המחנכים שתרם להצלחת היום".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה