ערב מעצים לחברות "אירוח נשי"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('77206b5c-f373-4db0-bce3-eb7ebf20ba8b','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,50362,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('77206b5c-f373-4db0-bce3-eb7ebf20ba8b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,50362,'Image','');},15]]);})

ב"אירוח נשי" בהנהלת דבי אדרי, מירב אילוז ומינה פרץ חגגו, אמש, ערב העצמה נשית, עם הרצאה של אלונה שכטר.

צילום ג'ני זרחאתמול, הוזמנתי ע"י מנהלות אירוח נשי לסקר ערב העצמה נשית. הפעם, המארחת, היתה אחת המנהלות, מירב אילוז.

כבר בכניסה לבית, עמד שלט גדול של הארגון, המודיע שהגעתי למקום הנכון. הגינה והבית המטופחים, והדלת הפתוחה, הזמינו להיכנס פנימה. כארבעים נשים מילאו את חלל הבית, מרוגשות, נלהבות, להתראות שוב, ולהכיר חברות חדשות. כל אחת מהן באה עם כיבוד. השולחן התמלא במטעמים תוצרת ידי הבנות, באהבה.

 דבי אדרי מנהלת:

"אירוח נשי" הוא קונספט שנולד מתוך "רוח נשית" (כ 5,000 חברות בפייסבוק, וכ 1,200 בקבוצות וואצאפ) ומתבסס רק על אירוחים חינמיים לנשים. נכון לעכשיו, מונה הארגון כ 170 נשים בקבוצת הוואצאפ הייעודית, וכ 1000 נשים חברות בקבוצת הפייסבוק.  כל הפעילויות, ההרצאות, מועברות בהתנדבות ע"י המנחה שנבחר/ה. אחת הבנות פותחת את ביתה לאירוח, השאר דואגות להביא כיבוד."

מירב אילוז מנהלת:

"בארגון ערבים מסוג זה, אנו נותנות במה וקהל למרצים ולפעילויות שמעצימות את קהל הנשים המשתתפות. הנשים מכירות נשים חדשות ביישוב, יוצרות חיבורים מהממים, כמו עיצוב תכשיטים, שיתופי פעולה עיסקיים וכו'. המטרה היא לתת פלטפורמה לעסקים של נשים מקומיות."

את הערב, פתחו הבנות באוכל. כך במשך כ 30-45 דקות, הן מתוודעות זו לזו, מחליפות מתכונים, ומידע כללי. כך יוצא, שבזמן ההרצאה, כולן היו עסוקות בלהנות, להקשיב ולהפנים את דברי אלונה שכטר.

אלונה שכטר, היא, מרצה בכירה בנושא בריאות, צמחי מרפא ומודעות עצמית. למדה משחק, מחול ומוסיקה, בעלת נסיון של מעל 30 שנה בהופעות מול קהל.

אני חייבת להודות, חשבתי שזו תהיה עוד אחת מההרצאות על יופי, תכשירים ומכירה. אז טעיתי.

ההרצאה של אלונה שכטר, הועברה על ידה בהמון הומור עצמי, סיפורים מהחיים, ובהרבה חן. נושא ההרצאה היה, החזות שלנו, הנראות שלנו, ומה אנו משדרות. קיבלנו טיפים איך לשמור על עורנו וגופנו, בלי הרבה מאמץ ושעות טיפוח.

היא שיתפה, איך בהיותה אם צעירה, לשני ילדים, לקחה אותם לגן בבוקר, ומאז במשך 9.5 חודשים, היתה מאושפזת. עוד סיפרה על הטיפולים הרבים שעברה, ללא הועיל, על ההקרנות והסבל. עד שהגיעה לדר' רבינוביץ' (ז"ל), שעסק ברפואת צמחי מרפא עפ"י הרמב"ם. מאז, מבחינתה, הכל הסטוריה. היא נשבעה, שאם היא מחלימה, היא תקדיש את חייה, על מנת להעביר את הבשורה בהתנדבות, ולכל דורש. נכון להיום, החברה שבבעלותה, היא היחידה בעלת המרשמים הסודיים של דר' רבינוביץ, ומוצריה מתבססים על רפואת צמחי המרפא של הרמב"ם.

בתום הרצאה מרתקת של כשעה, עשתה אלונה אבחונים לבנות שרצו בכך, ונתנה להן טיפים כיצד לשמור על עורן ובריאותן. חלק מהן רכש כבר בסוף הערב מוצרי טיפוח מאלונה.

על פי תגובותיהן בקבוצת הוואצאפ, יצאו הנשים מחויכות, מאושרות, ומודות למנהלות על הערב הנפלא שארגנו להן, וכך כתבו חלקן:

אריאלה: " תודה רבה על ערב נפלא. עוד הרבה מפגשים כאלה. יישר כח למארגנות."

מירי: "תודה על ערב מעשיר מאתגר וטעים."

רחל: " תודה רבה לכל המארגנות למארחת  מירב , ולאלונה, על ערב נפלא מעשיר,  מהנה וטעים

יישר כח לכולכן."

סימה: " תודה רבה על ערב נפלא".

יהלי: " ערב מיוחד מאד. תחילה חשבתי שעוד מישהי באה לעניין אותנו בסיפור חיים מעניין, שמוביל למכירת מוצרים, אבל טעיתי. התברר שהגברת הנאה כל כך ,היא באמת מומחית ומבינה עניין.  כל הכבוד דבי שהבאת לנו מישהי נהדרת כזו. נהנתי מאד. ותודה ענקית למארחת שלנו מירב אילוז, ולבית היפהפה שלה."

לילי: " דבי ומירב אתן מקסימות. תודה רבה על אהבת חינם."

ועוד הרבה תודות מהמון נשים, שיצאו בערב קר מהבית, וחזרו עם חום ואהבה בלב.

מהמערכת מוסרים למינה פרץ, שנבצר ממנה להגיע אמש, מזל טוב לבן זוגה שחגג אמש יום הולדת עגול.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה