דירה ראשונה לזוגות צעירים

$(function(){setImageBanner('2f803e6d-c4e0-47df-8577-9ae2476ce4ff','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

לא מעט זוגות צעירים מעוניינים לרכוש כיום דירה. קניית דירה לזוגות צעירים יכולה להוות ללא ספק אירוע חשוב, גדול ומשמעותי, אך בד בבד, דווקא בשל העובדה שמדובר על זוג צעיר שרוכש דירה ראשונה, עליו להתכונן היטב להליך החיפוש ורכישת הדירה על מנת לבצע את תהליך הרכישה בצורה חכמה, שלב אחר שלב. המטרה היא בסופו של דבר שהזוג ישקיע את כספו בדירה המתאימה לו ביותר וייהנה ממנה.

pixabay

זוג צעיר שמעוניין לרכוש דירה? פעלו על פי השלבים הבאים

ראשית כל, זוגות צעירים פטורים ממס רכישה על רכישת דירה ראשונה עד סכום ממש גבוה ועל כן, אין ספק כי מדובר על חדשות טובות מאוד. הפטור הוא גם על מס רכישה וגם על מס שבח. על כן, לפחות בהיבט המיסוי אתם בהחלט יכולים להיות רגועים.

השלב הראשון ברכישת הדירה הוא להבין מהם הצרכים שלכם. עליכם לחשוב היכן אם מעוניינים להתגורר מבחינת האזור, איזה גודל דירה נחוץ לכם, איזה מגבלות יש לכם וכן חשוב מאוד שתתחשבו גם בעתיד שכן, אם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה, עליכם לקחת זאת בחשבון.

בשלב השני עליכם להבין מה המצב הפיננסי שלכם מאפשר מבחינת מחיר דירה. עליכם לבחון כמה הון עצמי יש לכם ובהתאם לכך, מהו סכום המשכנתא שתוכלו לקבל. בהתאם למחיר הכולל של ההון העצמי והמשכנתא תבינו איזה דירות אתם יכולים לרכוש ואיזה דירות לא עומדים במגבלות התקציב שלכם.

חשוב מאוד לבדוק אישור עקרוני למשכנתא. עליכם להעמיד 25 אחוזים מערך הדירה שאותה אתם מעוניינים לרכוש כהון עצמי וזאת בהתאם לדרישות הבנק ולאחר מכן עליכם לבדוק איזה בנק מציע לכם את המשכנתא הטובה ביותר. עליכם לבחור במשכנתא שאתם יכולים לעמוד בהחזרים החודשיים שלה כולל הריבית ועל כן, בשלב זה חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה שיסייע לכם לבחור את הבנק שיציע לכם את המשכנתא המתאימה והטובה ביותר ולהגיש בקשה לאישור עקרוני למשכנתא.

חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא דירות במחיר מוזל כגון: דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית או דירות במסגרת מחיר למשתכן. שווה לבדוק את האופציות המדוברות שכן, הן יכולות להוזיל את מחיר הדירה הרלוונטית לכם לרכישה.

בשלב הבא, בהתאם לכל הפרמטרים שהוזכרו לעיל ובהתאם להערכה גסה של היכולת הפיננסית שלכם, עליכם למצוא את הדירה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אם אינכם יכולים למצוא את הדירה באופן עצמאי, תמיד תוכלו לבחור ביועץ נדל"ן שיסייע לכם כאשר כדאי לבחור ביועץ אשר עובד עם חברה מקצועית ואמינה בתחום כמו קרסו נדל"ן.

אם אתם מוצאים דירה שיכולה להתאים לכם, כדאי מאוד שתבדקו אותה בצורה יסודית מאוד על מנת לוודא שהיא תקינה למגורים, שהיא לא משועבדת, שהשם של בעל הדירה רשום בטאבו ועוד.

בשלב הבא, עליכם לבצע את כל ההליך מול הבנק בכדי לקבל את הלוואת המשכנתא הרלוונטית לרכישת דירה, להזמין שמאי מטעמכם שיבדוק את ערך הדירה ולסגור חוזה רכישה מול בעל הדירה. חשוב מאוד לסגור את החוזה בנוכחות עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה