המדריך לקניית קורקינט חשמלי

$(function(){setImageBanner('f296c7f2-6150-4f4c-9650-e57beb6f9f89','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

קורקינט חשמלי הוא אמצעי תחבורה זמין ואופנתי שמאפשר לכם בקלות להגיע ממקום למקום בתוך העיר, מבלי לעלות על אוטובוס או לקחת מונית. קורקינט חשמלי מתקפל כמעט ולא תופס מקום והוא מתאים לאחסון בבית של משפחה כמו גם בדירת שותפים קטנה.

אורבניקו

אופניים חשמליות - יש דגמים רבים של קורקינטים חשמליים ומחירים שונים ולא תמיד זה פשוט לבחור קורקינט חשמלי שיענה על הצרכים שלכם ועל התקציב שלכם במשולב. אם תבחרו קורקינט חשמלי רק לפי התקציב שלכם קיים סיכוי לא נמוך שהקורקינט לא יענה על הצרכים שלכם ובמצב כזה הוא פשוט יעלה אבק.

המזלג והכידון

מרבית דגמי הקורקינטים בנויים כך שיש כידון אחד ושני גלגלים. כדי שתוכלו להנות מהקורקינט חשוב לבדוק את הכידון. אם אתם מאוד גבוהים או נמוכים חשוב לבדוק שקיימת אפשרות משחק עם הגובה של הכידון לאורך שמתאים למידות שלכם. חשוב מסיבה זו לנסות את הקורקינט פיזית לפני שקונים.

בדומה ל אופניים חשמליים, יש קורקינט חשמלי עם כידון בעל מזלג יחיד ויש קורקינט חשמלי עם מזלג כפול. היתרון במזלג כפול הוא בכך שאתם יכולים לאחוז בקורקינט בצורה מיטבית יותר בעת האצה או בלימה. לבעלי משקל גוף כבד או לאלו שיש להם תנועת גוף לא עדינות מומלץ מאוד לשקול רכישה של קורקינט חשמלי עם מזלג כפול. החיסרון במזלג כפול הוא בתוספת המשקל לקורקינט וגם בנפח הרב יותר שהוא תופס במצב מקופל, אבל אם אתם צריכים אחיזה מיטבית יותר בגלל משקל גופכם אתם לא יכולים להתפשר כאן.

הגלגלים

יש גלגלים עם קוטר קטן או גדול וזה משפיע על חווית הנסיעה ומהמורות שיש על משטח הנסיעה. ככל שהקוטר קטן יותר כך חווית הנסיעה פחות טובה. גלגלים עם קוטר של 8-10 אינץ' הם הנפוצים יותר אבל תוכלו לרכוש קורקינט חשמלי בעל גלגלים של 12 אינץ' מה שישפר מאוד את חווית הנסיעה שלכם ויהפוך אותה לנעימה וחלקה בהרבה.

כאשר מדובר על אופניים חשמליים קיים גם מגוון רחב ומחירים שונים. עבור אופניים חשמליים מה שחשוב זה המנוע, הסוללה והשלדה.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה